pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Als ik mijn pc opstart en ik beweeg met mijn muis dan krijg ik ineens allemaal verschillende sites .ik krijg ze ook niet weg .Zo gauw als ik ze wegklik dan krijg ik meteen weer nieuwe.Er zitten een hoop onbekende sites bij o.a. ook van my commerce.com. Ik kan de pc ook niet afsluiten.Of het kan maar zo zijn dat hij zichzelf afsluit. Dus wie weet hier raad mee.?? Het is een beetje een warrig verhaal,maar zo is het ongeveer

@Berendbotje,

Ik heb je vraag naar deze rubriek verplaatst aangezien hij lijkt me beter op zijn plaats staat en de kans op hulp groter is.

oke ,dank je wel

Ok ,dat wil ik wel,alleen het probleem is ,ik kan niks intikken,want zo gauw ik de muis beweeg dan komen al die sites weer te voorschijn . Het blijft gewoon doorspringen en er komt geen eind aan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee,in de veilige modus doet hij het ook niet

En nogmaals,ik kan niks intikken ,laat staan downloaden van cd,s. Ik zit nou op de pc van mijn zoon.die is bekabeld verbonden met beneden

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan download je die zaken toch vanaf die pc van je zoon en breng je het over naar je eigen pc, bijv. via memory-stick of (liever nog, aanbevolen) via gebrande CD of DVD zodat je zeker bent dat die memory-stick (of de bestanden erop) niet ook worden geïnfecteerd door de malware op je computer.

Tijs.

Dan zo'n opstart/schoonmaak cd downloaden en de cd maken op een andere pc die wel werkt en dan de zieke pc starten met die cd.

Die van Kaspersky staat goed aangeschreven: http://support.kaspersky.com/8093
Daar staat ook hoe e.e.a. in zijn werk gaat. Goed lezen, het staat er allemaal.

Ik snap er allemaal niks meer van.Ik heb Malware opnieuw gedownload en op een stick gezet. En in mijn eigen pc gestopt,en ik kreeg de melding dat de licentie verlopen was.maar toen ik dit wegklikte waren ineens de problemen opgelost.Terwijl ik niks op de pc heb gezet.Maar goed ,ik snap er niks van wat dit is geweest,maar het probleem is in ieder geval opgelost.....denk ik. Maar goed heren ,in ieder geval bedankt voor jullie steun,misschien heb ik het nog wel een keer hard nodig

ik heb malware op een stick gezet en in mijn pc gedaan.Hij gaf aan dat de licentie verlopen was. toen ik dit wegklikte waren ineens de problemen opgelost. Ik snap er helemaal niks van. maar het probleem is opgelost. Bedankt eenieder voor de steun en moeite

doe eerst wat rspchulp je adviseerd en daarna nog is met AdwCleaner en dan zou je normaal van die rommel vanaf zijn :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan