pcbeeld op tv krijgen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rened

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2004
Berichten
95
Ik weet niet of ik in de goede topic zit, maar wist niet waar anders.

Ik wil mijn pcbeeld op tv krijgen, en gister lukte het in 1x, maar nu opeens krijg ik niets meer, wat ik ook probeer.

De kabel waar ik het mee probeer is aan de ene kant een scart kabel en aan de andere kant een plugje die je in de computer moet doen ( een rond plugje met lang pennetje binnenin)

Gister lukte het dus in 1 x, maar vandaag zegt ie als ik onder beeldscherm bezig ben, dat de tv niet aangesloten is, terwijl de scart er gewoon in zit, en tevens het plugje.

Zijn er dingen ( beveiligingen) die dit kunnen tegenhouden.

Het is een samsung breedbeeld tv, met 2 scart-in/uit gangen. Verder niets.

Wie o wie kan mij helpen, snap er namenlijk helemaal niets meer van.

De pc is een packerd bell pentium 4 met xp.
er zit een radeon 9600 series - secondary beeldschermadapter in en een normale radeon 9600 ( weet neit of deze info belangrijk is, dus ik noem het voor de zekerheid maar even.

Mocht er nog meer info nodig zijn, vraag raak.
 
Ik zet eerst de TV aan en dan pas de Computer, weet niet of je er wat aan hebt??
 
bij mij thuis heb je een extra knopje (sony) om av1 av2 av3 te nemen op het een hangt de video de andere de dvd speler.
Meestal lukt de manier zoals bandit zegt ook.
Of soms is het gewoon de toets nul indrukken
 
:) Vaak zit er ook een optie 'Detecteer beeldscherm' in je beeldscherm eigenschap instellingen. en natuurlijk op kloon zetten
 
pc op tv!

Geplaatst door Paintje
:) Vaak zit er ook een optie 'Detecteer beeldscherm' in je beeldscherm eigenschap instellingen. en natuurlijk op kloon zetten

hoe moet ik m op kloon zetten.

Wat ik doe is nl het volgende.

Ik plug alles in, en zet m op av2.( hier heb ik de scart ingedaan)
dan zet ik de computer aan, en ga ik naar conf. en dan naar beeldscherm.
Hier ga ik bij beeldscherm 1 naar geavenceerd, en hier staat al dat de tv niet is aangesloten. dus dat is ook vreemd vind ik.
Ik probeer ook dan als ik beeldscherm 2 aanklik om dan het windows bureaublad uit te breiden naar deze monitor,

DIt doet ie dus ook niet.
 
Geplaatst door BANDIT123
Ik zet eerst de TV aan en dan pas de Computer, weet niet of je er wat aan hebt??
en heb je het zo gedaan dus eerst TV aan!!!!
 
tv en pc

Geplaatst door BANDIT123
en heb je het zo gedaan dus eerst TV aan!!!!

ja ik heb het zoiezo op alle mogenlijke manieren gedaan, dus ook idd eerst tv aan en dan pas de computer aan zetten.
 
Heb eveneens de computer op de tv aangesloten.
In 't begin ook geen beeld, ondanks av1 en av2 aangesloten.
TV heeft scart aansluiting EN composite, dus met tulipstekkertjes.

Ik kreeg wel geluid, maar geen beeld.
Boosdoener was de videokaart, die geen TV aansluiting wilde detecteren. Programma's gedownload, maar 't werd alleen maar erger.

Nu heb ik de videokaart drivers verwijderd, en de laatste video driver van nVidia gedownload.
Daarna kon ik de instelling van de monitor op TV overzetten.

:)
 
proberen

Geplaatst door Gimli
Heb eveneens de computer op de tv aangesloten.
In 't begin ook geen beeld, ondanks av1 en av2 aangesloten.
TV heeft scart aansluiting EN composite, dus met tulipstekkertjes.

Ik kreeg wel geluid, maar geen beeld.
Boosdoener was de videokaart, die geen TV aansluiting wilde detecteren. Programma's gedownload, maar 't werd alleen maar erger.

Nu heb ik de videokaart drivers verwijderd, en de laatste video driver van nVidia gedownload.
Daarna kon ik de instelling van de monitor op TV overzetten.

:)

dan ga ik dat ook maar ff proberen,

bedankt voor de tip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan