PCI c-media instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HerrieM

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2004
Hallo, ik moest gisteren mijn hele pc formateren en opnieuw instaleren. Nadat windows geheel geïnstaleerd is ben ik begonnen aan het plaatsen van de drivers. Nadat ik de driver voor mijn videokaart had geïnstaleerd was het tijd voor de driver van mijn geluidskaart. Dit is een Sweex PCI 5.1 soundcard met C-Media 8738 chipset.

Op het moment dat ik de driver instaleerd gaat mijn internet verbinding eruit. (LAN) Na het instaleren van deze drivers doet het geluid het wel weer.
Als ik dan via windows systeem herstel terug ga naar voor de instalatie van de geluidskaart dan heb ik weer internet maar geen geluid.

Ik heb deze kaart succesvol in mijn pc gehad voordat ik helemaal opnieuw moest instaleren. Ik heb de meegeleverde drivers van de geluidskaart gebruikt, en ook de laatste drivers die op het internet zijn te downloaden.
Hopelijk is er iemand die mij kan helpen want ik wil graag geluid EN internet op mijn pc.

Extra info: Ik gebruik Windows XP home edition met SP2
-------------------------------------------------------------------
Ik ben verder gegaan en nu krijg ik geen internet bij het opstarten, maar door het via netwerkverbindingen uit en in te schakelen wel weer. Ik heb de vraag nu hier gesteld.

Laatst bewerkt:
Ga maar verder in de link van Boeing_737

Deze sluit ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan