Happyhippie
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 aug 2004
Ik zou graag de ingebouwde IntelPROset/Wireless card vervangen (of bijplaatsen als dat kan ?) door èèntje waar ik een externe antenne cq. antenneverlengkabel kan op vastmaken dus alwaar een R/P SMA plug opgezet kan worden,zou moeten dienen voor onder andere het plaatsen van de FONtenna van de FON groep die ik in mijn camper wil gebruiken in het buitenland bij collega FONera's (of andere ontvangstversterkende antenne's met de R/P SMA plug)
Bestaat zoiets en zoja graag wat meer details,maar vooral kan dit überhaupt wel met deze laptop nl. Dell Inspiron 64oo qua kaarten ?
Ben helemaal niet vertrouwd met het cards laptop gebeuren,bij een desktop zie ik dit wel zitten maar hoe eraan beginnen met deze 1 week oude Dell weet ik niet.
Overzicht Laptop,zie screenshot
Bestaat zoiets en zoja graag wat meer details,maar vooral kan dit überhaupt wel met deze laptop nl. Dell Inspiron 64oo qua kaarten ?
Ben helemaal niet vertrouwd met het cards laptop gebeuren,bij een desktop zie ik dit wel zitten maar hoe eraan beginnen met deze 1 week oude Dell weet ik niet.
Overzicht Laptop,zie screenshot