Pci Device

Status
Niet open voor verdere reacties.

Destroyme88

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Ik weet dat dit een veel gestelde vraag is.
Mijn audio werkt niet meer.
Heb zo'n beetje het hele internet al afgezocht maar kan bij mij het probleem niet oplossen..

Na dat ik het programma Cc Cleaner heb gedownload en mijn pc heb op geschoond.
Is mijn geluid weg. Eerst dacht ik miss de drivers.
Dus heb voor mijn moederbord (Foxconn 45cm-s - Onboard audio) de nieuwe audio drivers gedownload.Dit had geen enkel effect.
Toen heb ik gekeken, bij apparaat beheer, en stond er bij PCI Device een geel uitroep teken.
Toen ben ik het internet gaan afzoeken. En op meerde plaatsen werd verteld alle pci kaarten uit me pc te halen, en vervolgens op nieuw te installeren.
Dit heb ik gedaan. Bij mij is dat in dit geval een Nvidea Geforce 8600 GTX
Maar ook dit had geen enkel effect.

Weet iemand wat ik nu nog zou kunnen doen?

Met vriendelijke groeten,

Svp Windows versie en een screendumpje van het apparaatbeheer scherm.

Hoi,

Vreemd met ccleaner gaat over het algemeen wel goed in de standaard instelling.
denk dat je moederbord driver even opnieuw moet installeren want het lijkt mij niet met je videokaart te maken .
Je pci sloten zijn allemaal vrij?

Modag

Waar haal ik die drivers weg??
En normaal gaat het idd altijd goed.. en heb verder geen ander instellingen gedaan met cc cleaner..
Verdr zijn idd alle sloten vrij

Ik haal de drivers altijd van www.foxconnchannel.com af.. staan daar ook de voledige moederbord drivers??
Ik kan namelijk alleen maar de verschillende onderdelen vinden en niet het hele pakket

Als je de pc normaal / nieuw hebt gekocht, heb je er een CD / DVD bijgekregen.

Heb ik dus niet.. heb hem helemaal zelf inelkaar gezet.. ;)
Maar volgens mij heb ik nog wel ergens een cd'tje liggen ,, maar dat moet ik eerst heel goed zoeken...

Ik zit op de site van de foxconn..
en heb mijn instellingen gedaan..
Moet ik de "Bios File" hebben??

Heb die file's gedownload. en de setup uitgevoerd.
Pc herstart.. had geen enkele effect.. toen cd gezocht.. en die bios drivers..opnieuwe ginstalleerd.. Ook dit had niet het gewenste effect.

KAN IEMAND MIJ VERDER HELPEN.

Of moet ik me harde schijf formateren.. en alles inc. besturingsysteem opnieuw installeren?

Vertel eens wat er allemaal in de pc zit: videokaart, processor, alle pci sloten zijn leeg, maar, hoe zit het met USB apparaten?

Hoi,

Totaal niet want je had het geluid dat niet werkte en dat gele teken dus geen van twee is opgelost.

Modgag

Nee me geluid is nog steeds weg..
En er staat nog steeds een Geel Uitroepteken bij Pci Device..
Er zitten 4 usb poorten 8er in mijn pc op het moederbord..
daarnaast heb ik nog 2 stukd op de voorkant van mijn kast zitten..
In de usb poorten zit een externe freecom hdd.. van 320 gb..
Ok zit er een Hp Deskjet f2280 aan vast..
Op de Video kaart zit op de DVI aansluiting een verloopstuk naar Vga waar mijn IBM E74 Monitor is aan verbonden..
verder zit er op de audio uitgang van mijn moederbord.. een boxen setje.. van 2 luidsprekers op me bureau en een subwover er onder..

Alles overwegende / lezende, gá ik voor een probleem met de geluidskaart. Dáár de juiste drivers voor installeren zou mijn eerste advies dan ook zijn. Vorige 2 zinnen gelden alleen als je een losse geluidskaart in je systeem hebt. (Gelet op eerdere berichten van je kan dat bijna niet, maar toch, ik ben benieuwd naar je reactie.)

Ik heb een foxconn 45CM-S moederbord waar de audio onboard zit.
En dus heb ik geen extra Geluidskaart er in zitten..
Ik heb de geluidsdrivers al meerder malen geupdate maar dit heeft geen enkel maar dan ook geen enkel effect.
Als ik bij cofiguratie schrem op : spraak geluid en geluidsapparaten klik en dan op geluiden en audioapparaten, kan ik nx aanvinken..

http://img9.imageshack.us/img9/4946/audioo.png

Mvg..

Dat is het egt niet..
Maar heb het nu voor de 7e keer weer gedaan..
En het lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan