Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is dan een geruststelling.
Ging naar aanleiding van de volgende link voor deze kaart: http://www.guru3d.com/article/asus-radeon-hd-5770-voltage-tweak-review/
Ik heb een Duo 6850 3.00 Ghz en Asus p5k met 4 gb geheugen draaiend met vista 32 bit, in een Antec kast met 500W Antec voeding.
huh??In dat geval (139 euro) kan ik deze beter gewoon in mijn woonplaats bij een winkel kopen. Hoef ik niets terug te sturen. Wordt de opvolger voor mijn Club 8600 gts kaart.
Je hebt 1x een 6-pin nodig. Dus ja.Eigenlijk heb ik nog een vraag: kan ik gewoon de voedingskabel van mijn gts kaart in dezew Ati prikken, of zit dat weer anders?
Er moet volgens mij verplicht een sticker op de voeding zitten. Dus ik denk dat ie met zijn neus kijkt.Nog een vraag van mijn collega die een nieuwe medion Aldi pc heeft. Hij heeft nu een gt220 kaart, kan hij deze ook vervangen door deze Asus. Hij vertelde dat hij niet kon achterhalen wat de voeding was (zit geen sticker op), is dat ergens te zien?
Er moet volgens mij verplicht een sticker op de voeding zitten. Dus ik denk dat ie met zijn neus kijkt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.