PCI-Express vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dealoras

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2008
Berichten
5
Hoi iedereen, ik ga snel een nieuwe PC aanschaffen. Ik ben dus een beetje aan het rondkijken voor een videokaart en daar kwam ik de GF8600 tegen tegen een redelijke prijs. Het enige waar ik vraagtekens bij zet is waar de beeldscherm stekker inmoet? Omdat ik nog nooit zulke dingen heb gezien waar je je beeldscherm in moet stoppen (normaal is het meestal blauw).

http://www.hardwarezone.com/img/data/articles/2007/2237/RearIO.jpg
 
Als jou beeldscherm''stekker'' blauw is heb je een hele grote kans dat het een VGA aansluitng heb en die videokaart op de foto heeft een DVI aansluiting meestal krijg je wel een verloopstekkertje mee met de videokaart zodat je je VGA beeldscherm op een DVI videokaart kan aansluiten :)
 
Aaah geweldig, bedankt!

Ik was al bang dat ik ook een nieuw beeldscherm aan moest schaffen.
 
Hoi,

Jij hebt begrijp ik een monitor met een vga aansluiting.Dan zal hij niet zo op deze kaart passen, maar daar zijn verloopstekkertjes voor meestal zitten die bij de nieuwe kaart dus even vragen in de winkel.

Modag
 
bij ati zit er altijd een verloopstekkertje bij, maar bij nvidea weet ik net.
 
Hoi,

Afgaand op het 'plaatje' heeft deze twee DVI-out aansluitingen en géén VGA.
Je moet dan ook een beeldscherm hebben met een DVI-in aansluiting.
 
Je koopt de GF8600GT nieuw?

Zoniet dan kan je nog altijd naar zo'n verloopstekker vragen of desnoods los erbij kopen (moet niet zo duur zijn) :)
 
Je koopt de GF8600GT nieuw?

Zoniet dan kan je nog altijd naar zo'n verloopstekker vragen of desnoods los erbij kopen (moet niet zo duur zijn) :)

Ja ik haal een nieuwe. Iig bedankt voor de info iedereen, dit scheelt me waarschijnlijk weer een eurootje of 300. :p
 
weet je zeker dat je een 8600 haalt??

ik zou het namelijk niet doen xD
 
Ja wat zijn de specs van de rest van je systeem en wat wil je met je systeem gaan doen :)

Zometeen is je videokaart overkill :p
 
Ja wat zijn de specs van de rest van je systeem en wat wil je met je systeem gaan doen :)

Zometeen is je videokaart overkill :p

Geen zorgen is het niet. :p
Bedankt voor alle info ik reageer iig niet meer op deze topic, want ik moet gaan nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan