pci express

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Niet persé, meestal staat het er bij welke revisie het is.
Dus ik denk dat het hier gaat om PCI-e x16 1.1
Maar daar kan gewoon een videokaart in die 2.0 ondersteund.

BRON

Nog ff vraagje over de processor,
er staat dat er alleeen intel pentium's worden ondersteund is dat zo?:confused:
en er zit nu een Intel Pentium d 930 3,0Ghz in maar wil graag en snelle/betere upgraden maar welke zou dan een goede zijn?

Hoi,

Even een beetje rondgekeken, Pentium Dual Core processoren worden in ieder geval NIET ondersteund, dit heeft te maken met een ander voltage regeling die de Pentium D series gebruiken, de chipset zou het wel ondersteunen.
Ik heb ook een draadje gevonden dat officieel de Pentium D 945 @3,4Ghz maximaal word ondersteund.
Ik weet wel dat ze niet zo heel duur zijn als je even op marktplaats bv. rond neust, dan zou je kunnen proberen om er een Pentium D 960 3.6 Ghz in te zetten.
Maar eerlijk gezegd, weet ik niet of je het verschil gaat merken, behalve in benchmarks natuurlijk.

Hoi,

Ja, ik had ook al even gekeken..;), de snelste die ik kon vinden was die jijzelf ook had gevonden.
Voor de prijs hoef je t niet te laten, maar ik neem daar geen verantwoordelijkheid voor...
Misschien is het handig om NIET de standaard koeler te gebruiken, maar 1tje met meer koelvermogen, deze D series processoren zijn echte heet hoofdjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan