PCI extra internet adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

R.i.P

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2005
Hallo,
Ik wil pc aan me xbox hangen, en heb daarom een extra internet ingang op de computer gezet maar hij zegt dat ie geen verbinding kan maken:confused:

Heeft iemand een idee wat ik fout doe?

Extra Netwerk kaart

Dag RIP

Het is niet echt duidelijk welke configuratie jij bedoelt
Is het een wireless of een bedrade connectie?
Als de driver niet goed is geïnstalleerd of de windows generic driver kan het wel eens niet goed gaan omdat het apparaat niet goed wordt aangestuurd of een verkeerde versie is. Zojuist kreeg ik plots mijn Linksys niet meer aan de praat. Deinstallatie,nee hoor deed niets. Windows had alvast een verkeerde driver gepakt en die had voorrang. Card uitgenomen, herstart. Installeer opnieuw, nee hoor. Driver naar de CD verwezen, nee hoor.
De windows driver uitgeschakeld nog eens herstart en hup daar was het ding weer. De WEP sleutel was verdwenen en dus was er ook geen verbinding mogelijk. Ik heb een experia box. Als de KPN dat ding update kun je weer van vooraf aan beginnen.
Het is over het algemeen beter om Windows zelf een apparaat te laten ontdekken na de herstart maar liever niet iets te laten installeren als je een spaciale CD hebt met de juiste driver. Met Netstumbler kun je een verbinding opsporen. Verder wil de Wireless Zero ook wel roet in het eten gooien.

BrnrdsJng

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan