Pci/pci-e/agp?

Status
Niet open voor verdere reacties.

quincy225

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2007
Ik weet niet wat ik moet nemen, PCI/PCI-E of AGP , Ze zeggen wel de Bruine is AGP en witte PCI maar ik kan dat niej goed zin in me computer kast, Is er ook een progamma voor waar mee ik het kan zien, Want ik wel het heel graag weten, In computer boekje staat er niks over :(

Hij zegt dat ik 1 PCI slot heb en 1 AGP slot heb maar welke slot is dan bezet of niet?

Een PCI slot is niet zo geschikt voor videokaarten, die AGP wel.

Wat is je merk en type van je PC?
En heb je nu een videokaart onboard?

Ik heb een videokaart onboard nu op dit moment ja, :o ,,,,,,,,, Me computer merk is Asus / T2-P

Iets meer info zou helpen, Asus maakt bijzonder veel, dat schiet zo niet op.
Heb je nu een merk PS of niet? zo niet welk type moederbord?

Ik ga het nog eens proberen, het is een ASUS bearbone, een merk PC dus, welk type is dat? een Pundit of een T2-P, of, of.

@LP,
T2-P werd er door de TS al aangegeven.:)

@LP,
T2-P werd er door de TS al aangegeven.:)

Wordt te oud, gaat me allemaal te snel.:eek:

TS, daar kan elke huidige AGP kaart in die je wilt, denk alleen om de gebruikte wattage, hij mag natuurlijk niet te veel de voeding belasten.

TS, daar kan elke huidige AGP kaart in die je wilt, denk alleen om de gebruikte wattage, hij mag natuurlijk niet te veel de voeding belasten.

Een ATI Radeon X1550 zal die ik mijn pc kunnen passen, Er staat bij dat het voor PCI-E is maar,,, Welke videokaart kan ik wel goed kunnen ondersteunen ?? Ik wil videokaaart gebruiken voor BattleField 2 te spelen :)

Heb je dan ruimte voor een aktief gekoelde videokaart?
En wat zijn de eisen voor dat spel?

Het is natuurlijk geen PC om zware games op te spelen, er zit maar een beperkte voeding in en je hebt niet voor niets vido onboard.

Over die PCI-e kun je ophouden, die past sowieso niet.

Uhh, eisen van het spel is Minimaal= 128MB Videokaart ze raden allemaal ATI videokaarten aan........... Enige idee welke ik zal kunnen nemen?

Nvidia heeft ook goede kaarten hoor. Ook al raden ze ATI, dan werk Nvidia ook prima, als de kaart maar vergelijkbare specificaties heeft.

Kan iedereen gebeuren.:)

Ok, En heeft u enige idee welke ik voor dat spel kan/moeten nemen? Want ik wil het spel graag spelen :p

Kan iedereen gebeuren.:)

Zelfs de beste, dat blijkt maar weer.:)

TS, heb hier een maand geleden een nVidia 6200, 256mb in een spelcomputer gezet voor weinig, en draait prima met een Zalman koeler erop, de originele was flut.

Hoi,

Ik heb ook pas een Nvidia Geforce 6200 gekocht en werkt prima.
Ik heb hem op 4launch.nl gekocht daar kostte hij ongeveer 47 euro exc. verzendkosten,
ik heb wel geen idee of je er BF 2 mee kan spelen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan