pci simple communication controler

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcdog
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcdog

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2004
Deze pci kaart heeft het altijd perfect gedaan, tot op de dag van vandaag. Hij geeft aan dat de stuurprogramma niet goed geinstaleerd is. Ik zie geen mogelijkheden om deze opnieuw te kunnen instaleren.

Is er iemand die mij daarbij kan helpen???????

Misschien is het handig als je even laat weten wat voor kaart het is, een Geluidskaat of een netwerkkaart of wat??
Ik bedoel, om het opnieuw te kunnen instaleren moet je drivers downloaden en zonder die informatie kan niemand je hier echt niet verder helpen.

Dit is de modem. Even de drivers voor je modem opnieuw installeren.

RRRRRRRRRRRight, ik met me stomme kop geef een dom antwoord, simple comm controller :) dat is geen geluidskaart neej :D

Nee duhh, dat is een modem, heb het zelfde probleem alleen weet niet welk modem t is

Op het modem staat vaak een bron aan informatie. Dus kast open en kijken

Een vriend van mij heeft het ook (ik hep al adsl). Hij kan niet op het internet. Hoe is het ook mogelijk te downloaden?

Geplaatst door lego
Hoe is het ook mogelijk te downloaden?

Voordat je drivers of wat dan ook gaat installeren zul je toch eerst moeten weten om wat voor modem het gaat.

Geeft het modem zelf niet aan welk type het is. Het gaat om een modem waar 100den varianten op zijn dus ik weet neit welke

Weinig modems geven aan "hoe ze heten". Op de modem staat altijd wel een merk of type. Anders is het type chip wel te lezen.

NOUWJAAH....HET IS DUS EEN MODEM JAH..

HIJ GEEFT ZO NU EN DAN AAN DAT HET EEN MR-MODEM IS, MAAR DAN ZEGT WINDOWS-XP WEER DAT HET EEN TE OUDE DRIVER IS, ZONDER DIGITALE HANDTEKENINGEN??????? OFZOIETS...........

DUS.....AL WAT MEER INFO..

OWJAH, NU OOK PROBLEMS MET AL MIJN USB-POORTEN....SYSTEEMBEHEER GEEFT GEEN PROBLEMS, MAAR DE HARDWARE VIA DE KAARTEN REAGEREN NIET....DUS OOK MIJN ADSL NIET (ZIT NU DUS BIJ VRIEND)

PLEASEEEEE HELP ME!!!!

Geplaatst door mcdog
DUS OOK MIJN ADSL NIET (ZIT NU DUS BIJ VRIEND)

Zeg tegen je vriend dat zijn toetsenbord stuk is, de shift blijft hangen.

Typen met hoofdletters wordt als schreeuwen beschouwd en zelden of nooit op prijs gesteld.

Owjah.....wist ik, maar het was de CAPSLOCK!!! Was niet de bedoeling, maar ben nogal aan t balen dat ie t niet doet zie je....

SORRY!!!!

Owk, dank jullie voor alle hulp. Ben er uit.

Het was dus een MR-modem, maar de drivers werkten gewoon niet onder XP. Maar goed, heb dus adsl en die doet het ook weer. Er was dus een KABEL-BREUK............

Kom daar maar eens achter he...maar voorlopig kan ik weer lekker surfen. DANK JULLIE!!!!!!!!!!!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan