Pci-slot extender?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram Hatoka

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Heey,
ik heb een groot probleem... Onlangs heb ik een nieuwe grafische kaart gekocht, maar deze is te groot voor mijn moederbord... het gaat hier om de Geforce 9800.

Ik kan deze niet in het slot plaatsen omdat er weerstanden/koeling van processor in de weg zitten :(.

Is er soms een kabel die je kan aansluiten op het slot waar de grafische kaart in moet, en die dan kan aangesloten worden op de grafische kaart? Zoals een extender? Dan kan ik mijn grafische kaart ergens anders in mijn case steken.

MVG,
Bram

die dingen bestaan wel, maar dan gericht op bedrijven(500 euro), dan kan je beter een ander mobo nemen. trouwents ik snap zowiezo niet hoe dat in de weg kan zitten tenzij je zo'n raar hebt dat alles verkeerd om zit.

Grafische

Ja? Wat ik eigenlijk bedoel is gewoon een kabel hé. Kost dat al 500 euro zo 1 kabel? Ik heb zelf een grafische kaart, maar kan deze niet in het slot steken omdat ze te groot is, dus ik wil een kabel kopen die lang genoeg is om de grafische kaart ergens anders in de pc te stoppen.

MVG

nee dat kost niet zoveel.

Je bedoelt toch zoiets?
ARC1-PELX16-Cx.jpg

Ze zijn hier 24 dollar :
http://store.era-ele.com/flexible-pcie-pciexpress-16x-riser-card-extender-p-250.html

Ik kan alleen niet zo snel een winkeltje in NL vinden die deze dingen heeft.

Laatst bewerkt:
dacht dat hij een echte extenderzocht voor buiten zijn case :o
zo ding voldoet ook prima

Wel

Wel, wat het moet doen... ik moet het dus op mijn pci poort kunnen aansluiten om mijn grafische kaart ergens anders kunnen te stoppen in mijn pc. Dus van mijn pci slot op het moederbord naar de grafische kaart een draad van ongeveer 10 cm :D

Dat zou goed zijn.... is 25 dollar de goedkoopste?

MVG,
Bram

Had deze als eerst gevonden, omgerekent is deze 18,12 euro.
Ze versturen over heel de wereld. Even de verzendkosten checken.

of even door googelen op pci-e 16x extender

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan