pci Video kaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter comma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

comma

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
Hallo iedereen,

ik had een vraagje, ik heb zojuist een club 3d hd 4350 pci edition video kaart gekocht.
en ik heb hier over een paar vraagjes.

Als eerste , hoe weet ik welke Pixel shader versie er op zit en ook welke vertex .
en of er Hardware T&L op zit,
Als jullie mij kunnen vertellen dat het er op zit ben ik ook al blij, maar het liefst zou ik willen weten hoe ik het kan zien of het er op zit.

mijn tweede vraag is .
Kan ik op deze video kaart een beetje moderne spellen spelen?
het hoeft voor mij niet alle settings op high ofzo . als het op low kan ben ik al heel erg blij.

En is het een voor uitgang van een intel extreme graphics 2, naar deze Club 3d hd 4350 pci edition.

voor de duidelijkheid heb ik hieronder even de specs neergezet.
en hier kan je ze ook vinden

Geheugen
Maximum geheugen grafische adapter 512 MB
Grafische adapter, soort geheugen DDR2-SDRAM
Geheugenbus 64 Bit
Kloksnelheid geheugen 800 MHz
Minimale systeemeisen
Mac-compatibiliteit N
Compatibele besturingssystemen Microsoft® Windows® XP 32/64-Bit, MCE;
Microsoft® Windows® Vista 32/64-Bit;
Microsoft® Windows® 7 32/64-Bit.
Minimale processor Intel®, AMD™
Minimaal RAM 512 MB
Verbindingsmogelijkheden
Soort aansluiting PCI
Aantal HDMI-poorten 1
DVI poort 1
DVI-I poorten 1
VGA (D-Sub)poort(en) 1
Aansluitingen 1x CRT
Beeldscherm
Maximum resolutie 2560 x 1600 Pixels
Resolutie (maximum digitaal) 2560 x 1600 Pixels
Resolutie (maximum analoog) 2048 x 1536 Pixels
Processor
Grafische processor RV710
Stream processors 80
Grafische adapter RAMDAC 400 MHz
Processor-kloksnelheid 600 MHz
Video
DirectX versie 10.1
HDMI Ja
OpenGL versie 3.2
Dubbel DVI Y
Full HD Y
Model LP
Shader model versie 5.0
Dubbel VGA Y
Technische details
Ondersteuning voor parallel processing N
Type koeling Passief
HDCP Ja
Technische details ATI Avivo™, UVD, ATI Stream™
Source data-sheet ICEcat.biz
Gewicht en omvang
Afmetingen B x D x H 167 x 56 x 32 mm
Energie
Minimum system power supply 350 W

Als je dit niet te lezen vind is hier een link.

1- waarom wil je pci en niet pci-e? of heb je een (dell) kast waar geen pci-e sloten op zitten?
2- voorraad: 0
3- kaart is niks bijzonders, modern warfare 2 is wel te doen op high settings.
4- het is zeker een vooruitgang op intel extreme graphics.

Laatst bewerkt:
doe ff deze test.
http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx
game maakrt niet ui hij zeg dan als de test klaar is bij het scherm of je de game aan kan van alles zoals pixel shader
ook kun je deze test gebruiken om te kijken of een spel werkt.
Ik persoonlijk vind allen kopen als je ook aan aangeraden(tweede tabel met reccommended) voldoet maar dat is jouw keuze

Ja ik heb een Dell pc en ja ik heb geen Pci e slot ,

ik heb de kaart nog niet dus kan ook nog niet kijken wat er op zit.

Maar modern warfare op highsettings is dus aardig goed of zie ik dat verkeerd

de engine van modern warfare 2 en call of duty 4 is ongeveer hetzelfde, eist niet erg veel van je pc en is tegelijk heel goed.
verder zullen de meeste nieuwe games op medium geen probleem zijn, behalve crysis want dat is nog steeds een van de zwaarste games.

maar games als bijv Napoleon total war en bijv Flashpoint dragon rising , Draait hij goed en soepel

ja mara ik heb geen Ati hd 4350 maar een CLub 3d hd 4350 pci edition das wel een verschil toch

Club3D is een merk en de kaart is gewoon een ATI kaart. Op de eerste site die je linkt, kun je de technische specificatie van deze kaart ook terug vinden. Naast "Actuele voorraad" zit een tab "Technische specificatie". Daar haal ik het volgende uit;
Shader model versie 5.0
DirectX versie 10.1
HDMI Ja
OpenGL versie 3.2
Dubbel DVI Y
Full HD Y
Model LP
Shader model versie 5.0
Dubbel VGA Y

Het is echt geen gamers kaart. Welke Dell heb je precies, want in je specificaties staat niet aangegeven welke sloten er op het moederbord zitten.

oke bedankt , maar weet je dan ook me Pixelshader versie en vertexshader en ook of ik hardware T&L heb ?

oja dit zijn me andere specs,

Pentium 4 2.8 ghz
straks 1,25 gb ram
die videokaart

is dit ook nog goed genoeg ?

Club3D is een merk en de kaart is gewoon een ATI kaart. Op de eerste site die je linkt, kun je de technische specificatie van deze kaart ook terug vinden. Naast "Actuele voorraad" zit een tab "Technische specificatie". Daar haal ik het volgende uit;
Shader model versie 5.0
DirectX versie 10.1
HDMI Ja
OpenGL versie 3.2
Dubbel DVI Y
Full HD Y
Model LP
Shader model versie 5.0
Dubbel VGA Y

Het is echt geen gamers kaart. Welke Dell heb je precies, want in je specificaties staat niet aangegeven welke sloten er op het moederbord zitten.
heb een Dell dimension 3000

Shader heb ik al genoemd. Hou je er rekening mee dat die kaart een voeding van Minimaal 350Watt vraagt en jij 400Watt hebt, die ook nog eens van Dell is.

Ja andere voeding, maar gezien het systeem dat je hebt. Lijkt het mij zonde van je geld. Gamen zal gerust beter worden, maar verwacht geen spektakel. Persoonlijk zou ik sparen voor een nieuw systeem. Kun je een betere videokaart erin doen en de games veel beter en mooier spelen.

ja maar het is toch nu niet zo dat me hele pc naar de knopen gaat omdat het te weinig stroom heeft of wat.

en ik zat al te denken een nieuwe moederbord er in te douwen en alles zobiezo vervangen, dan ben ik namelijk goedkoop uit met goede inhoud.

en het is toch nog wel gewoon mogelijk om bijv napoleon total war te doen ?

en ik zat al te denken een nieuwe moederbord er in te douwen en alles zobiezo vervangen, dan ben ik namelijk goedkoop uit met goede inhoud.
Goedkoop hangt er vanaf wat je eisen zijn. Daarbij zou ik niet de Dell kast gebruiken voor een ander systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan