pcie videokaart doet het niet en ik heb geen on board videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikaap1

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2011
Ik heb een nieuw moederbord gekocht die geen onboard videokaart heeft. Dat maakte voor mij niet uit want ik heb een hd 5850:) . Deze heeft het altijd goed gedaan maar toen ik alles in elkaar had gezet en de pc wilde aanzetten gingen de fans van de gpu draaien maar er komt geen beeld. Wat moet ik doen?

boot de PC wel door? Indien de rest van de PC ook niet boot heb je mogelijk een ander probleem. Reageert je monitor op het aangaan van de PC? flikkert het scherm even of gaat de monitor in een andere mode? Heb je beide kanten van de kabel gecontroleerd? kaart reeds uit de computer gehaald en weer opnieuw terug gestopt?

Het beeldscherm reageert totaal niet als ik de pc aanzet. Verder rammelt de pc en gaan de fans draaien dus ik denk dat het aan de videokaart ligt. En de kabels heb ik al gecontroleerd en ik heb de kaart er in en er uit gedaan. Wat kan ik doen??

Een andere video kaart van iemand testen, en jou kaart bij iemand anders. Das de goedkoopste oplossing om te weten of pc of kaart stuk is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan