Pcmcia card/laptop blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

amoremio

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2006
Hallo,

Ik heb een pcmcia card om draadloos te kunnen internetten, ma no way.....zodra ik de card erin doen, blijft de laptop hangen en kan dan niks meer doen? Wie kan mij vertellen waar dit aan ligt? Ik zat te denken aan een bios upgrade?

Wat voor laptop?
Wat voor besturingssysteem?
Andere PCMCIA slot geprobeerd?
Heeft hij het überhaupt gedaan?
Nieuwste card-drivers geinstalleerd?

Oftewel, iets meer info ;)

Re: pcmcia card/vastlopen laptop

Hi Tha Devil,

Bedankt voor je reactie. Het is een Gericom M6-T, 1200 mhz, pentium 3, 512 mb en draait op XP Pro. Andere slot ook geprobeerd, maar helaas. Heb hem al eens opnieuw geïnstalleerd en geprobeerd zonder SP2. Er staat verder geen vraagtekens in het apparatenbeheer. Ik weet niet of hij het eerder heeft gedaan, want heb het nog nooit geprobeerd? Het type is O2 Micro 0Z6933 cardbus controller en heb daar verder geen drivers van kunnen vinden. Heb jij enig idee?

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde eigenlijk de drivers van de PCMCIA kaart.

De drivers van de cardbus (dus waar die kaart in moet) kun je vinden bij de fabrikant van de laptop.

Had ik wel begrepen hoor..: :) maar ik kan die drivers nergens vinden....heb ook al op de ftp server gekeken van Gericom...maar niks.

Wat voor WIFI kaart gebruik je dan?

Heb je ook een CD bij de laptop gekregen? Wellicht staan hier de drivers apart op

(Ik heb nog nooit zo'n slechte site gezien van een fabrikant :shocked: absoluut niets op te vinden...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan