PCMCIA card usb 2.0 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnd

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Ik heb een sitecom CB-003 - Cardbus USB 2.0 PC Card 2 Port
Eerst werkte deze perfect en nu niet meer. Ik heb niks raars gedaan. Ik heb hem opnieuw geinstaleerd, maar helaas hij wekt niet meer. Wordt niet herkend door Windows xp. Hoe kan ik checken of de kaart of mijn slot stuk is? Ik heb geen andere laptop tot mijn beschikking.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Als je zegt opnieuw geinstalleerd bedoel je dan dat je een driver update hebt gedaan of dat je de device volledig hebt ge-uninstalled kaartje eruit, pc reboot en vervolgens o9pniew installeren....

Ja dat bedoel ik ermee. Is er een manier om te kijken of mijn kaart kapot is, zonder andere laptop? Of om te controleren of mijn slot nog werkt?

Welke van mijn 2 optie's heb je gedaan ? OF echt beide ?
Chrecken of je slot stuk is zou je kunnen doen door er een ander kaartje in te stoppen, die heb je waarschijnlijk niet.
Om te kijiken of het kaartje goed is heb je echt een divice nodig waar dat kaartje in past, waarschijnlijk een andere laptop dus.

Wat je, als je verwacht dat het hardwarematig ius het beste kan doen is even naar de lokale PC-Boer, laptop mee en kaartje ook en vraag eens of hij je kaartje en je laptop ff wil testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan