PCMCIA Conax CI-CAM module werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remus1980

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2010
Beste helpers,

Ik ben momenteel een Pinnacle DVB-T 72e stick aan het testen op een Acer Aspire 5610 laptop met Windows 7. De stick werkt perfect met Mediacenter. Alleen de SMIT Conax CI module wordt niet herkend en die heb ik toch echt nodig om meer kanalen dan Ned.1,2 en 3 te kijken.

Het volgende gebeurt: Als ik de kaart insteek krijg ik de melding dat de installatie van de hardware is mislukt. Als ik dan bij apparaatbeheer kijk staat de kaart als "PCMCIA MTD-0002" in de lijst. Driver bijwerken lukt niet.

Ik heb hem ook getest in mijn laptop van de zaak, Dell D530 op Windows XP en daar werkt hij ook niet op. Ik krijg dezelfde melding en in apparaatbeheer staat hij wel als "SMIT DVB_CA_MODULE". Bijwerken van de driver werkt ook hier niet.

Op internet heb ik gevonden dat ik de bios moest updaten, dat heb ik gedaan. Ook een topic gevonden over de boot sequence, dit is ook goed. Drivers voor CI-Cam module's kan ik nergens vinden. Ik heb ooit een USB CI adapter gehad en die werkte wel, maar het zou zo toch ook moeten kunnen werken?

Alvast bedankt!

Heb eindelijk bericht terug gehad. Ze zeggen dat de CI card niet bedoeld is voor gebruik in een PCMCIA slot van PC of laptop.. :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan