PCTV geluid dempen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duveltje

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007
Hoi,

Ik heb PCTV en het werkt goed. Alleen nu heb ik een probleem dat het geluid niet te dempen valt. Het knopje werkt goed en in beeld komt er ook een icoontje te staan dat het geluid gedempt is, maar ik hoor nog steeds het tv geluid. Best wel irritant als je een liedje wilt draaien tijdens de reclame enzo. :(
Ik heb al geprobeerd om opnieuw de software te instaleren, maar dan lukt 't niet eens om tv te kunnen kijken.

Heeft iemand die probleem ook en kan me helpen?

Thx alvast!

Is het een PCI kaart? en intern de geluidskabel aan de aux o.i.d. gehangen?
Ik kan het gewoon met mijn pijltestoetsen regelen.

ja, ik kan het volume ook niet regelen. het balkje verschuift wel maar geluid werkt niet.
het gekke is dat het namelijk wel gewerkt heeft!

Weet niet welke software erbij zit, bij mij Vision en heb bij audio de tv-playback op aux/phone staan, want daar hangt de interne audiokabel aan, bij wave b.v. werkt het niet.

ik heb bij tvplayback niks staan en ik kan daar ook niks invullen.
software: Pinnacla Pctv/Pro v 5.1

Zou de software even herinstalleren, je kunt daar niets invullen, wel kiezen.

Oveigens ken ik die software niet, Pinnacle PCTV/PRO v5.1, alleen Pinnacle Vision 4.9.

ok, thx in elk geval,
software opnieuw installeren kan wel, maar dan kan ik geen tv meer kijken, want de assisent zegt dat ze niet alles kan vinden en ik moet 't opnieuw installeren. Dus dan blijf ik installeren (ik heb het vandaag namelijk gedaan. Inmiddels kan ik weer tv kijken, omdat ik systeemherstel heb gedaan)

Tja, bij die fijne software kun je een hoop geklooi krijgen, eerst deïnstalleren, het register helemaal uitpluizen en alle sleutels verwijderen, rebooten en opnieuw installeren, meestal het enige wat werkt.

Die assistent zal eerst moeten werken, helaas.

Handig register tooltje is dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan