pctv vision GEEN GELUID

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERMERCEDES

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
208
heb de software PCTV vision deze zit in me PC kan ik tv kijken op de PC.

Ik heb de DIGITALE SAMSUNG videocamera hierop aangesloten heb beeld via s-video en compositie niet helder waarom is me vraag?,Als ik koppel op de TV perfect beeld,camera is nieuw casseette band 8mm ook nieuw beeld is van zaterdag dus pas gefilmd,als ik tv kijk ook perfect beeld & geluid maar camcorder via de s-video is niet zoals het hoort waarom is dit zo?

Verders heb ik GEEN geluid hoe kan dit?
VErzorgd de s-video ingang vanad camcorder naar de tv kaart niet eveneens naast beeld voor geluid?

Ik heb 1 zwarte plug welke op de camcorder past er is niks anders bij geleverd,deze splits zich in 2 tulp-in stekkers waar moet ik dexe in stekken???

de kleur van de TULP-IN stekkers zijn WIT & GEEL

Heb geen geluid via de bozen van me PC
als ik windowsmplayer open voor muziek te luisteren wel geluid vreemd is het niet??

Ik heb alle andere gaatjes welke er zitten op de PC geprobeerd geen geluid????

Daareentegen heb ik wel beeld&geluid als ik PC koppel op de TV maar dan kijk ik FILMS op de TV welke op me pc staan deze kabel is 10 meter lang 1 voor s-video in de andere 2 zijn tulp-in WIT en ROOD deze zijn /zullen voor geluid zijn maar probleem is deze tulp-in kunnen zijkant van me TV niet op de PC deze 10 meter kabels kan ik niet gebruiken voor geluid aansluiten van camcorder naar PC omdat de samsung camcorder 1 gaatje heeft waar een dunne in gaat deze zat standaard bij de camera deze splits zich in 2 TULP-IN geel en wit deze moet ik ergens steken op me pc maar geen geluid alles geprobeert waarom heb ik wel beeld maar geen geluid??

Ik neem nu alles op via S-video in met pctv vision programma zonder geluid heb ik straks wel geluid??

Of moet bij aansluiten en afspelen alles werken???

heb ik straks alleen wederom beeld geen geluid???


alvast bedankt

ik heb alle materiaal alleen ff hulp nodig hoe wat te veranderen/aan te passen denk ik

misschien weet iemand een handige software zodat ik beter beeld krijg van camcorder naar PC overzetten dat is het probleem nu
 
Beeld gelukt naar PC zonder GELUID

Camera heeft benodigde kabels voor aansluiting op de PC...

Ik heb ALLE kabels omdat PC gekoppeld is aan me TV

Ik heb PCTV-vision,zodat ik ook op de Monitor van de PC TV kan kijken!.

Ik heb getracht camcorder op deze kaart aan te sluiten is gelukt via S-video heb beeld op de pc gezet

Heb gefaald als een mislukkeling omdat het zonder geluid is ik baal enorm

Is er nou niemand die weet hoe het moet niemand??
 
Geen idee, haalde deze info van een forum over PCTV. MICplug weet ik niets over, lijkt op microfoonplug, is dat zo?
Als je die veilig eraf kunt halen (ik bedoel dus makkelijk weer terugzetten) zou ik zeggen; probeer het eens.
Maar pin me er niet op vast.:(

Mislukkelingen op compgebied bestaan niet, alleen maar mensen die door fouten of bugs bijleren!:)
 
De gele plug is voor de video-in op je pc (tv-kaart) en de witte is geluid (mono) die je moet aansluiten op je geluidskaart m.b.v. een verloop naar mini-jack. Je zou dus ook die lange kabel kunnen gebruiken waar een witte en rode plug op zit. je hebt dus een verloop nodig van 2x tulp naar mini-jack, naar mijn idee. Ik vermoed namelijk dat de software het geluid van de geluidskaart wil halen. Wellicht kun je bij de eigenschappen van je kaart waar de gele plug in gaat nog wat aanpassen qua input-signaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan