.pdf bestand aanpassen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Hoi.
Een kennis heeft voor mijn zwager een .pdf bestand gemaakt. Dit is een foldertje, tweezijdig bedrukt A 4tje met aan iedere kant 3 kolommen. Het kan dus in 3én opgevouwen worden. Nu staan er 2 komma's in die weg moeten en de tekst van de midden kolom komt precies tegen de vouw aan. Die zou dus ietsje smaller moeten. Ik neem aan dat dit eerst in word is gemaakt (of hoeft dat niet?) maar nu zou ik die aanpassingen in het .pdf bestand willen corrigeren. Het schijnt dat dit alleen kan gebeuren met Adobe Acrobat Prof. en ik heb dus de trial 8.0 gedownload bij adobe zelf. Als dit de juiste gang van zaken is kan dan iemand me globaal vertellen hoe verder te gaan?
Of hoe het eventueel anders zou moeten.
Doei, Dump.

openoffice kan pdf bewerken, en is gratis...
Je kan ook de pdf printen naar een ander bestand, maar ik weet niet of dat makkelijker is...

Hoi Arre.
Bedankt voor het antwoorden op mijn vraag. Openoffice ga ik gelijk bekijken want ik vind freeware eigenlijk wel de mooiste optie. Ik heb inmiddels wel de oplossing van mijn probleem gevonden/gekregen. Foxit PDF Editor. Hiermee kon ik alles wat ik wilde veranderen in het pdf bestand.
Doei, Dump.

Even voor de nauwkeurigheid: OpenOffice is Open Source, maar geen freeware (er is een verschil tussen die twee :P).

Maar OpenOffice is zonder meer een heel goed pakket wat ik graag gebruik!

Groeten,
Rob.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan