PDF-Bestand: wil iemand helpen met testen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richh

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Berichten
109
Hallo

Graag zou ik willen weten of het volgende bestand goed beveiligd is.
Eigenlijk wil ik weten hoe ik het beter kan beveiligen:

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ICTY3MO4LDZ7.pdf (ik kon het bestand niet toevoegen als bijlage)
Het wachtwoord is Test.
Lukt het jou om het bestand zo aan te passen dat je de balkjes weg kan halen en de tekst eronder kan lezen?

Ik weet het: ik zal het wachtwoord met mijn echte bestand niet zo rond slingeren, maar had je het bestand ook kunnen openen zonder dat ik het wachtwoord had gegeven?

Vragenlijst nadat je het Test bestand hebt geopend / onderstaande moet NIET kunnen voor beveiligd bestand:
- Kun je het PDFje bewerken? (tekst kopieeren, tekst veranderen, afbeeldingen eruit halen, blauwe balkjes weghalen)
- Kun je het PDFje een ander wachtwoord geven?
- Kun je dit bestand uit printen?
- Had je dit bestand kunnen openen zonder wachtwoord? (dus het simpele kraak werk)
- Kun je het bestand converteren naar bijvoorbeeld Word? (of een ander bewerkingsprogramma)
- Hoe moet ik dit bestand beter beveiligen?

Alvast bedankt voor de tijd en moeite!
 
Laatst bewerkt:
PDF ik wel goed beveiligd hoor(altijd)

PDF kan je niet bewerken. Daar is Word voor
PDF kan je wel een ander wachtwoord geven (dacht ik)
Klik op printen om het te printen
http://dutch.ircfast.com/tag/pdf+wachtwoord+kraken.htm daarmee kan je een PDF bestand wachtwoord achterhalen
Het is niet te converteren naar iets wel zo Word --> PDF niet andersom
Je kan hem niet beter beveiligen, PDF is al beveiligd

Plezier met je bestandje
 
Hallo kloentje2 en mimica

Bedankt voor de reactie, alleen wil ik juist niet dat je het wachtwoord kan kraken.
Dus bovenstaand lijstje moet niet kunnen, omdat ik een zo veilig mogelijk PDF-bestand wil hebben.
Is er misschien aanvullende software om een PDF beter te beveiligen zodat niets hieronder mogelijk is:

Dus de volgende dingen moeten NIET mogelijk zijn
- Kun je het Test PDFje bewerken? (tekst kopieeren, tekst veranderen, afbeeldingen eruit halen, blauwe balkjes weghalen)
- Kun je het PDFje een ander wachtwoord geven?
- Kun je dit bestand uit printen?
- Had je dit bestand kunnen openen zonder wachtwoord? (dus het simpele kraak werk)
- Kun je het bestand converteren naar bijvoorbeeld Word? (of een ander bewerkingsprogramma)
- Hoe moet ik dit bestand beter beveiligen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan