PDF bestand wordt verkeerd weergegeven in Acces

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansspark

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2012
Berichten
103
Beste,

De database die ik gemaakt heb in acces (2013) deed het tot vorige week prima.
Er is niets gewijzigd in het acces programma.
Maar nu is er een probleem ontstaan in het opslaan van een rapport naar een PDF bestand.
De weergave, bij het opslaan in PDF, lijkt wel 150% groter te zijn dan voorheen en past dus niet meer op een A4 formaat.

Zet ik de database in zijn geheel over op een ander computer dan gaat het omzetten van een rapport in PDF - bestand wel weer goed op A4 formaat!

Heeft dit met instellingen te maken op de laptop, Acces of Adope?

wie weet raad.

groet, Hans
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je te zeggen dat je de db nu op een andere machine gebruikt, en dat hij daarop niet goed meer print?
 
De db draait op 1 laptop.
Het rapport dat in PDF moet worden omgezet gaat fout.
Het lijkt wel of die het vergroot naar 150% terwijl het rapport goed wordt weergegeven.

Als ik db van de laptop afhaal en op een andere machine draai dan heb ik geen problemen meer dus de fout zit bij de laptop.

gr. Hans
 
Laatst bewerkt:
Je huidige situatie had je al uitgelegd, dus daar vroeg ik ook niet :). Je gaf aan dat de db vorige week nog werkte dus ik wilde weten of je hem daarna op de nieuwe laptop had gezet.
 
Ik heb db alleen getest op een andere machine vandaar.
Dus geen nieuwe laptop.

Gr. Hans
 
Laatst bewerkt:
Dus hij werkt niet goed meer op de machine waarop hij is gebouwd? Is daar onlangs een update op uitgevoerd?
 
hij werkt idd niet goed meer op huidige machine waarop die gebouwd is.
Het is mogelijk dat er een update is uitgevoerd maw een systeemherstel inzetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan