pdf bestanden in firefox

• Onderwerp starter Onderwerp starter luron
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

luron

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2011
Hallo
Als ik tijdens het surfen met firefox een pdf bestand aanklik wordt dat bestand steeds gedownload terwijl ik dat eigenlijk gewoon wil openen en lezen. Heel vervelend want dat moet ik telkens achteraf mijn map downloads opkuisen.
Dit probleem heb ik zowel op mijn tablet als op mijn pc.
Dank voor jullie antwoord.

Hallo luron. Probeer deze eens wat voor effect het heeft weet ik niet, heb geen firefox als standaard browser.

Kik op het tabblad extra in firefox en dan opties en dan even kijken (Zie bijlage). Iets aanvinken of uitvinken. Is dat het. ??

firefox.JPG

Dank voor jullie antwoord maar het helpt niet. Ik heb al gekeken bij de bestandkoppelingen en bij pdf staat reeds adobe reader ingevuld.
Enkele weken terug ging het allemaal perfect. Misschien heeft het iets te maken met één of andere update? Ik blijf er op zoeken.

Wellicht dit. .

Kijk in hetzelfde menu eens naar Geschiedenis wissen zodra Firefox sluit, Instellingen. Je vindt daar wat je zoekt.

Dank je wel aan iedereen, jullie hebben met op weg gezet naar de oplossing.
Zo werkt het: open in Firefox het menu Extra:
tabblad algemeen: kies: bestand opslaan in download
tabblad toepassingen: selecteer bij type: Adobe Acrobat Doc. en bij actie : Adobe reader gebruiker.
tabblad privacy: selecteer: nooit geschiedenis onthouden
Nu worden je pdf betanden meteen geopend in Acrobat, de bestanden worden tijdelijk opgeslaan in de download map maar deze map wordt bij het aflsuiten van de browser netjes geleegd.
Oef.

Mooi die combinatie extra, geschiedenis enz gevonden. Fijn dat je het zo oploste. Goed weekend. Hier ook tijd voor carnaval.:D Nu ben je er van af. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan