pdf bestanden ontvangen én versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucdas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2012
ik werk al jaren met Outlook (versie 2007) en kon tot voor enkele weken pdf bestanden ontvangen én versturen; sedert vorige week lukt het mij totaal niet meer om welk pdf bestand dan ook te versturen, naar niemand! Ik krijg telkens heel snel een "delivery failure".

Help mij, help mij.

Je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet toegestaan in iemand anders zijn vraag jouw probleem te plaatsen. Dit is onoverzichtelijk voor de helpers maar vooral voor de topicstarter.

hoe moet ik dit dan doen? Ik vond nergens een topic over het niet kunnen versturen van mails met pdf bijlagen. Luc das

hoe groot zijn die pdf's ? heb je iets gewijzigd aan je antivirus ?

het pdf bestand is amper 122 KB en voor zover als ik weet heb ik niets gewijzigd aan mijn antivirus, maar hoe weet ik het dat laatste is ? waar kan ik dat vinden?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn het zelf gemaakte pdf's of heb je ze via mail ontvangen ? Sommige mailprogramma's ( outlook bvb ) weigeren soms standaard ontvangen bestanden door te sturen. Probeer eens een pdf in een zipfile te verpakken en te mailen. Je kan ook proberen de pdf eerst op je buroblad te saven en dan te mailen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan