PDF bijlage kan ik niet openen in het nieuwe Outlook.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Archipel

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2015
Hallo forumleden,

Ik gebruik de nieuwe Outlook. Wanneer ik een e-mail met een PDF-bijlage ontvang, kan ik deze niet openen. Ik krijg een foutmelding om het later nog eens te proberen. Wel opslaan en afdrukken maar niet openen. Weet iemand hier een oplossing voor dit probleem?

Groeten @

Klik op het pijltje naast de bijlage en kies dan Openen:

PDF Openen.png

Hi Edmoor, wat jij krijgt bij het openen via het pijltje krijg ik heel wat anders. zie screenshot

Bijlagen

• Schermafbeelding 2024-12-18 141458.png
    Schermafbeelding 2024-12-18 141458.png
    8,7 KB · Weergaven: 7
Dan zou hij moeten openen met de app die je als standaard gebruikt voor het openen van een PDF, als je op die keuze klikt.

Laatst bewerkt:
Gekke vraag misschien, maar... Je hebt toch wel een pdf reader op je PC geïnstalleerd staan?

Gekke vraag misschien, maar... Je hebt toch wel een pdf reader op je PC geïnstalleerd staan?
Helemaal niet een gekke vraag hoor. Maar ik heb het wel geïnstalleerd. Gedownloade pdf kan ik gewoon openen. Alleen pdf's die mee verzonden worden in een mailbericht in het nieuwe Outlook programma kan ik niet openen. Wel in de oude Outlook. Microsoft gebeld en die zeggen dat de fout hun bekend is. Dus geduld hebben in dezen.

Vreemd dat het bij mij dan wel werkt.

Vreemd dat het bij mij dan wel werkt.
Tja, daarom stel jij de vraag denk ik niet. Ik hoop niet dat álle HelpMij helpers gaan melden dat het bij hun wél werkt, want dan wordt dit een héél lang draadje :D. En TS heeft ook niet bar veel aan die informatie, als je het mij vraagt ;). Het lijkt mij althans nog niet de Gouden Tip waarmee het probleem voor TS is opgelost.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan