PDF Bladerboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ebonny

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2013
Beste Lezer,

Is er een free PDF bladerboek beschikbaar?

Gr Ebonny

Hoi gast0158,

Nou ik kan ze niet vinden. En als er één is dan bij het versturen laat het programma maar een deel zien.

gr Ebonny

Hoi Andre,
Ik heb er een aantal geprobeerd maar deze moet je allemaal kopen of zijn als demo heel beperkt.

Gr Ebonny

Dan toch even verder zoeken waar ik gebleven was of je er een vindt... succes! Je weet dat ze er zijn... nu nog een goede en het liefst freeware.....

Hoi Henk,

Dit is zeker wat ik zoek.Ik ga het uit proberen. THX

Gr Ebonny

Helaas, Ik krijg maar één pdf bestand ingeladen. En het boekje bestaat maar uit 2 bladzijde

gr Ebonny

Ebony,
Ik heb een boekje gemaakt in word, daarna het complete boekje in pdf uitgeprint, en die file gebruikt voor filhtml5, en zoals je heb kunnen zien heb ik meer dan 2 bladzijden.
Ik denk dat je ergens een fout maakt.
stuur mij een boekje van je en dan wil ik het wel eens even bekijken.
groeten,
Henk

Hoi Henk,
Hoe kan ik jouw boekje zien? En hoe (misschien een domme vraag) maak ik een boekje in word?
Wat mijn bedoeling is gegevens van adressen uit adresboek van outlook die ik heb omgezet in een PDF file als een compleet bladerboekje te maken en dat noem ik dan een smoelenboek.

gr Ebonny

in de adresbalk van je browser deze link plaatsen http://fliphtml5.com/musx/qjmw dan zie je het eind resultaat.
Alle adressen van je outlook in een Word document zetten dan printen als een pdf en daarna alle pagina's in fliphtml5 zetten.
groetjes
Henk

Hoi Henk,

Ik heb het boekje gezien super. Ik vraag mij af waarom ik alle documenten moet printen vanuit het word document.

gr Ebonny

Om van je document een pdf file te maken, wellicht kun je ook het boekje uit word maken daar heb ik (nog) geen ervaring mee
grt. Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan