PDF en Photoshop

• Onderwerp starter Onderwerp starter mdk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mdk

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een pdf bestand gekregen, waarin ik in een leeg stukje nog wat tekst wil plaatsen. Nu wilde ik dat simpel in Photoshop doen, maar als ik het pdf bestand in Photoshop open, worden alle pagina's los geopend. Hierdoor kan ik het niet weer als compleet bestand opslaan, maar alleen pagina voor pagina.

Ik ben al zo lang aan het zoeken, maar kan de oplossing niet vinden... Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Groetjes,
MDK

Met PDF-progs zoals PDF Xchange viewer kan je op bestaande PDF's kliederen. Ik heb het overigens een beetje gehad met die PDF-progs, ze willen je allemaal naar ask.com duwen. Als je een firewall hebt, moet je zo'n prog verbieden het internet op te gaan. En oppassen voor toolbars bij het installeren.

Je kan misschien ook converteren naar jpg op Zamzar.com of convertfiles.com, de jpg bewerken met Paint of een fotobewerker en dan weer terugconverteren naar pdf (hmmm...zelf nooit zo geprobeerd....)

Gewoon een lege pagina maken met de door jou gewenste tekst op de juiste plaats.

Dit opslaan al losse pdf.

Vervolgens met het gratis "PDFTK Builder" de hele zaak middels de stamp optie samenvoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan