PDF Error.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutertjuh88

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Ik heb al enige tijd problemen met het lezen van PDF bestanden. Als ik acrobat open krijg ik altijd een error.

1e error na Acrobat ongeveer 10 sec. een bestand geopend heeft.

A serious error has been detected and Adobe EPIC_APP cannot continue. Please reinstall the application and try again.

na dat ik dan op oke druk(enige wat kan) wordt acrobat afgesloten en krijg ik de volgende melding:

Acrobat.exe - Toepassingsfout

De instructie op 0x056e1324 verwijst naar geheugen op 0x012284e88. De lees- of schijfbewerking ("written") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen.

Zelf heb ik het programma al op nieuw geinstalleerd maar helaas het probleem blijft.

wie heeft de oplossing?
Foutmeldingen geven op google niets aan.

Verwijder Acrobat van je machine en zet er deze voor in de plaats.
Foxit is véél sneller dan Adobe.
Succes!

Ja, anders had ik de link niet gepost. Je trapt wel een beetje een open deur in, want als je de link zou hebben bekeken had je gezien dat daar met grote letters in beeld staat :

Foxit Reader 3.0 for Windows
An exclusive small and fast PDF Reader

en daaronder wordt het nog eens dunnetjes over gedaan:

Foxit Reader is a free PDF document viewer, with incredible small size, breezing-fast launch speed and rich feature set. Foxit Reader supports Windows 2000/XP/2003/Vista. Its core function is compatible with PDF Standard 1.7.

In the past, you've had to download a huge PDF reader from another software company, go through a lengthy installation process and wait for an annoying splash window to disappear just to open a PDF document. Moreover, if you want to annotate a PDF document, you have to pay US$299 to buy certain software.

Je mag 1x raden wie er bedoeld wordt met die "another company"................

.......en de "Winkler Prins" zegt er dit van.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan