pdf file wordt niet opgeslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt bij mij gezien als een popup. Als je popup blokkers actief hebt (bijvoorbeeld die van IE of de Google toolbar), zet die dan eens uit, en kijk wat er dan gebeurt. Bij mij werkt het dan wel.

Arthur

merci,

maar nu ik dat uitgevinkt heb zodat ie geen popup blokkeert doet ie het nog niet .....of moet ik eerst alles afsluiten en dan weer aan zetten?

Ik hoor het wel.

gr..

Ik weet het niet zeker, maar je kunt even proberen IE af te sluiten en weer op te starten. Of misschien zijn er meerdere popup blokkers actief. Sommige firewalls blokkeren ook popups. Bij mij werd de popup geblokkeerd door AdMuncher, een programma dat allerlei reclame blokkeert. Je kunt misschien ook proberen de link in een nieuw venster te openen. (Rechts klikken op de hyperlink en "in nieuw venster openen" kiezen.)

Bij mij opent hij wel! Nadat ik de popupblokker heb uitgezet en met de Acrobat Reader niet in de browser geïntegreerd.

Laatst bewerkt:
Arthur de Smet zei:
Bij mij opent hij wel! Nadat ik de popupblokker heb uitgezet en met de Acrobat Reader niet in de browser geïntegreerd.

Rot site, als wij dit zouden maken zouden we op onze kop krijgen.
Weergave in IE is ook anders en andere kleuren.

Ook in IE krijg ik de pdf niet te pakken.

:cool:

M@rio, als je hem dringend nodig hebt, stuur me dan een privébericht met je e-mailadres, dan stuur ik hem je even toe.

Bedankt allemaal,

deze methode was gelukt namelijk "rechts klik en dan opslaan als."

Allemaal een goed uiteinde morgen!

gr..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan