pdf. files openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

makker

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
30
Ik heb Acrobat Reader 4.0 op de computer staan.
Als ik nu via een internetsite een .pdf formulier wil openen , dan wordt dit formulier niet in Acrobat Reader, maar in Word geopend . Dit is dan onleesbaar met allerlei cijfertjes en streepjes.
Hoe kan ik dit weer goed krijgen?? Waarschijnlijk heb ik zelfs iets in de instellingen veranderd, maar ik zou niet meer weten wat.
Wie kan mij helpen??
 
Download versie 6 van acrobat en gooi versie 4 eraf.
Dit kan je probleem misschien wel oplossen.
 
Moet ik dan eerst Acrobat 4.0 erafgooien voordat ik 6.0 download en is dat nog steeds "gratis".Ja, ja, een echte hollander.
 
Open eigenschappen door op het item te gaan staan en klikken met de rechtermuis knop.

Nu opent een tabblad algemeen.

Daar staat ergens Openen met:

Daar rechts onder van staat wijzigen als je daar op klikt kun je een ander programma kiezen.

Succes.
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn versie van help dien je het bestand wel eerst te downloaden.

Misschien toch een goed plan om dat eens te proberen.
 
versie 6 is gratis en je kunt 4 voor de tijd er af gooien maar is niet echt nodig.
 
Via eigenschappen . Tabblad Algemeen ontdek ik geen Openen met. Dus dit brengt mij nu niet verder.Ik ga toch acrobat 6.0 eerst downloaden om te zien of het opgelost is.
Of heb je nog een andere tip.
 
Via de Adobe site wil ik 6.0 downloaden. Op het moment dat ik op "download"klik, komt er een lege pagina tevoorschijn met links in de hoek een klein pictogrammetje.In de adresregel staat wel de toepassing .exe vermeld.
Wat is hier aan de hand en waarom lukt mij dit niet???
 
Geplaatst door makker
Via de Adobe site wil ik 6.0 downloaden. Op het moment dat ik op "download"klik, komt er een lege pagina tevoorschijn met links in de hoek een klein pictogrammetje.In de adresregel staat wel de toepassing .exe vermeld.
Wat is hier aan de hand en waarom lukt mij dit niet???

Geef de precieze link naar de site waarvan je het probeert te downloaden eens, dan kunnen we kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn.
 
Om even terug te komen op mijn versie.

Welke win versie heb je?
 
Link werkt perfect.
 
Geplaatst door makker
Ik heb de link gebruikt die mij hierboven door JKoelman is aangereikt

http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

Alvast bedankt voor je hulp om het uit te zoeken.

Werkt bij mij prima, ook al zijn de in mijn browser ingebouwde pop-upkiller en mijn firewall ingeschakeld. Snap niet direct waarom het bij jou niet werkt. Misschien heb jij een firewall die even uitgeschakeld moet worden?
 
Bij win98 is die optie inderdaad niet aanwezig!

Bij mij (win2000) wel dus.

Succes verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan