pdf files printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Goedenavond

het uitprinten van de bankrekeninguitreksels met behulp van het toestel in de bank is stop gezet. Dus dient elke klant zijn rekeninguitreksels persoonlijk uitprinten. Deze rekeninguitreksels worden van de bankrekening gedownload onder de vorm van een pdf file. En blijkbaar dient elke pdf file individueel afgeprint worden. Dit is tijdrovend en nog meer gedurende het printen geraakt men al wel eens de kluts kwijt hoever men staat in de rij van bv 20 af te printen pddf files. bestaat er geen mogelijkheid om in blok een reeks van bv een tiental pdf files, die opgeslaan zijn onder downloads na kleuren van de pdf files, die men wenst te printen, met een druk van de knop de een na de andere opeenvolgend uit te printen. Zoals men dit kan voor bv doc files.

Dit zou het werk vergemakkelijken.

Mvg

Audass
 
aanvaardt mijn pdf file (= bankuitreksel BP-paris bas fortis) NIET Zouden dit speciale pdf files zijn ?

Ken je een werkend alternatief ?

Merci

Audass (Veurnaar)
 
cow18

waarom 18 ?

Ik meen te kunnen besluiten dat je geen ervaring heb bij BNP Paris bas Fortis. Waarschijnlijk hebben zij een nog strengere " read only". Tussen twee data komen ze er mooi uit maar bij het uitprinten op de eerste pagine 5 en op de tweed pagina 4 , er ontbrak er één. Het is een schande hoe bepaalde banken omspringen met hun klanten. Maar ja ze hebben een mooi excuus " ze verdienen niks meer aan ons "Ik zal nog moeten een beetje zoeken en goochelen om de ideale werkwijze te vinden. Alvast bedankt voor de hulp. Audass
 
Ik ben vandaag naar BNP Paris bas Fortis gegaan.
Wat zeggen ze in de bank zelf dat rekeninguittreksel met behulp van het toestel in de bank wordt stopgezet een totaal papierverspilling is.

Er zijn nog twee mogelijkheden.
1. Rekening uittreksels iedere maand laten opsturen.
2. Punt 1 laten annuleren. Zelf af printen.
Waarom zelf alle rekeninguittreksels afprinten? Toch niet nodig. Je kan ze toch x aaltal jaren raadplegen.

Tenzij als je niet reageert Rekening uittreksels iedere maand in de bus krijgt.
 
Je kunt de gegevens ook downloaden en verwerken in een Excel file.
Daarna 1 file printen.
Indien je toch een PDF bestand wil kan je de Excelfile opslaan als....of afdrukken met "Microsoft print to PDF" ,een softwarematige PDF printer.
Werkt allebei prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan