pdf formulier verzenden met gewone versie acrobat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raymondvs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2012
Dag,

ik heb een pdf inschrijfformulier ontwikkeld.
Met daarbij de functie "verzenden".
Nu lukt het mij het formulier te verzenden met een pro versie van acrobat, maar een gebruiker met een gewone acrobat kan dit niet. Dan wordt er geen mailprogramma geopend zodra op de link wordt gelinkt.

Herkent iemand dit probleem en weet die de oplossing? Of kan iemand met mij meedenken?

mvg

Hallo manamana

Ik ben op de hoogte dat je met een pro versie kan bewerken. Dat is ook wat ik heb gedaan. Ik heb met een pro versie een formulier gemaakt om na het invullen te kunnen verzenden.
Echter lukt dit verzenden niet met een reader van de onbetaalde versie. En daar gaat mijn vraag over.
mvg

Dank je, ik heb het doorgenomen. Het formulier voldoet aan de eisen die worden weergeven op die pagina.
Dus ik heb helaas nog geen oplossing voor mijn probleem.
Ik heb het forum doorgenomen en ik lees vaker dat formulieren met een "verzend" functie niet goed werken, maar ik lees helaas ook daar geen oplossingen.
Ik heb het formulier gemaakt met livecycle designer en vervolgens als pdf opgeslagen en daarna met adobe pro de extra functies aangezet.
Formulier is invulbaar, wordt ook opgeslagen, maar de mailfunctie werkt niet in adobe reader en foxit. Maar als ik een pro versie gebruik, is er geen vuiltje aan de lucht.
groet

Oh dat is jammer. Tja dan weet ik het ook niet meer te brengen. Sorry.

In ieder geval bedankt voor het meedenken. Wellicht is er nog iemand anders die een suggestie heeft.
Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan