PDF-instapkaart wordt NIET gedownload

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Op de site van transavia, check ik in voor een geboekte vlucht en 'tot het moment'
van printen instapkaart gaat het allemaal goed.
Echter de PDF-instapkaart wordt NIET gedownload; ik krijg daarbij de volgende foutmelding. Zie jpg-bijlage.

Hoe los ik dit op ?

Bijlagen

• Checkin-instapkaart printen foutmelding.jpg
    Checkin-instapkaart printen foutmelding.jpg
    66,1 KB · Weergaven: 86
De melding lijkt me duidelijk: De website www2.klm.com is uit de lucht of reageert niet of heeft het .pdf bestand niet online gezet voor je.

Er staat ook dat je wellicht geduld moet hebben. Ik heb zojuist een (vluchtige) test gedaan, en www2.klm.com lijkt (nu) in de lucht te zijn. Wellicht had een beetje geduld van jouw kant (=later nog een keer proberen) je in staat gesteld om het pdf document nu al binnen te hebben.

Probeer dus nu nog een keer dat pdf document te downloaden.

Tijs.

Mijn zoon kon op hetzelfe moment de kaart wel printen, dus . . . .
moet er toch echt wat anders aan de hand zijn geweest

Ik vrees dat het koffiedik-kijken blijft waarom het niet op jouw pc werkte op dat moment.

De melding geeft aan dat op dat moment de www2.klm.com server niet bereikbaar was óf dat diezelfde server geen .pdf kon maken. Klinkt toch echt als iets dat niet aan jouw pc gerelateerd is maar aan een probleem bij de KLM-site.
Hoe láng die storing geduurd heeft en wat daar bij de KLM de oorzaak van is geweest is net zo hard koffiedik-kijken.

Enige wat je zou kunnen doen is het ticket nog een keer proberen te downloaden (als dat nog mag/kan), als test of het tóch niet toevallig aan je pc gelegen heeft. Natuurlijk moet het op dat moment op een andere pc wél vlekkeloos verlopen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan