pdf-kraker en word

Status
Niet open voor verdere reacties.

acra

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2004
Berichten
241
Ik heb een pdf-bestand mbv osirius-pdf-kraker gekraakt en opgeslagen als word-document. Het is een behoorlijk groot document. Als ik het open gaat ie eerst converteren (ik denk dat 't nu eigenlijk nog rtf is ook al heet 't .doc). Als ik vervolgens alles selecteer, alles kopieer en plak in een nieuw leeg worddocument dan lukt 't niet om dit document op te slaan. Er gebeurt gewoon niks. Ik probeer iets anders nl. om 't op te slaan als html-bestand (gewoon op 'n vaste schijf met genoeg vrije ruimte) dan krijg ik een melding zoals in bijgesloten jpg. Daar snap ik niets van. (Er is niets vreemd met mijn schijven of netwerkverbindingen).
Ik heb die pdf gekraakt omdat ik er dingen in wil wijzigen maar dan moet ik 't wel op kunnen slaan.
Is er een maximale worddocgrootte? Iemand een andere suggestie.
Alvest bedankt, Nora.
 

Bijlagen

  • word.jpg
    word.jpg
    19,1 KB · Weergaven: 64
Misschien de volgende methode:

Maak een leeg document in Word.
Zet daar 2 harde retuns in.
Voeg hier het geconverteerde bestand in met: menu/invoegen/Bestand/invoegen.
Als het goed is is dit meteen al een Word-bestand (en dus geen rtf-bestand).
 
Helaas, dit werkt niet. Bij invoegen bestand meldt word dat ie gaat converteren, dat duurt 'n tijd en wil ik het document vervolgens opslaan gebeurt er weer helemaal niets.
Bij een volgende poging -eigenlijk vrijwel hetzelfde maar nu ipv 2 returns 2 pagina-eindes ingevoegd- kreeg ik de melding: het opslaan van het autoherstelbestand is uitgesteld voor document1. Een ander idee misschien?
 
Gewoon een suggestie.
misschien is het beter te werken met een pdf editor, zodat je delen kan veranderen.
Eén nadeel: je bent wel de layout kwijt, maar die kan je met enig puzzelwerk wel terug oplossen.

mvg
 
Hoi,
Ik heb 't document in tig stukken opgedeeld en uiteindelijk bleven er 2 pagina's over die niet opgeslagen konden worden in doc. Die 2 pagina's heb ik met wat knip/plak/knutselwerk weer in elkaar gedraaid en vervolgens alles weer samengevoegd in een document. Klaar dus. Ik zet deze vraag op opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan