• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

pdf laden en items toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

broederbroeder

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2012
Ik zoek naar een manier om bestaande pdf file ergens te importeren

Momenteel doen we dit manueel,afdrukken, bepaalde gegevens op het document omcircelen en nummeren en dan opnieuw inscannen.

Ik zou dit graag volledig met pc doen

ik zou graag willen dat mijn muiscursur een boletje word (waarvan de grotte liefst kan worden aangepast) die we dan kunnen verplaatsen met muisbeweging en zo de gegevens die we anders manueel omcirkelen kunnen gaan selecteren. Bij het klikken met de muis zou den het cirkeltje op het pdf document moeten verschijnen alsook een nummer starten met 1 en gewoon optellen.
Ik weet dat een PDF niet beserkbaar is maar mss is er iets mogelijk met 2pdflayers op elkaar of zo?? of kunnen jullie me helpen moet welk programma ik aan de slag kan.
Mss automatisch inmorteren in excel, bewerken en pdf exporteren...

Alvast bedankt iedereen.
Kan ik dit berichtje mss beter in een andere rubriek hier plaatsen?

Ik zou het in word mss willen doen, in bijlage een vb tje Als u ctrl+t drukt draait een opgenomen macrotje, ik zou juist de positie nog moeten kunnen bepalen met de muis en dan de nummering er nog automatisch bij krijgen. Iedereen bedankt. Kan ik dit nu echt niet beter in het word fotum kwijt?

Er bestaan meerdere mogelijkheden om een PDF bestand te bewerken, maar rechtstreeks in Acrobat Reader bewerken is helaas niet mogelijk.

De handigste manier is om je PDF file om te zetten in een Word bestand, dat je dan kan bewerken om het daarna weer om te zetten naar PDF, zonder formaatsverlies.

Er zijn verschillende methodes om een PDF om te zetten naar Word en te bewerken:

1. PDF bewerken met een Converter

Als je regelmatig PDF files wil bewerken en dit op een accurate en professionele manier dient te gebeuren, dan kan je best een professionele software gebruiken.

Zo is er bijvoorbeeld de PDF to Word Converter van AiseeSoft, waarmee je kan omzetten naar Word of RTF formaat, die je daarna makkelijk kan bewerken.

Beste,
bedankt voor de reactie, inporteren kan ik gewoon slepen naar docx dan staat de pdf op de achtergrond echter de cirkels maken en nummering lukt me niet? kan u daarbij helpen?

Beste,
bedankt voor de reactie, inporteren kan ik gewoon slepen naar docx dan staat de pdf op de achtergrond echter de cirkels maken en nummering lukt me niet? kan u daarbij helpen?
Ik werk met Nitro3 om pdf te bewerken ( geen cirkels , wel tekst bijschrijven ) .
Zal voor een andere helper zijn .:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan