PDF lezer in het Nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Tot mijn grote frustratie lukt het mij nu niet noch Foxit reader, noch Nitro PDF reader in het Nederlands te downloaden. Wie geeft mij raad? En terloops, welke van de 2 is de beste? Had vroeger wel Nitro PDF 3 in het Nederlands.

adobe reader is gewoon in het nederlands en gratis.
Veel readers hebben een taalkeuze in de options/settings of tijdens de installatiekeuze. Daar al gekeken?

Foxit dus ook:
Foxit.jpg

Adobe reader is inderdaad gratis en in het Nederlands maar ik vind dat programma veel te belastend voor de PC, vandaar dat ik kies (en gekozen heb) voor een licht(er)gewicht. Ik probeer nogmaals Foxit.

Ik heb Foxit Reader geïnstalleerd. Toen ik "Preferences" aanklikte en dan "Languages" kon ik geen Nederlandse taal vinden. Daar stond alleen de Engelse taal vermeld. Waar kan ik de Nederlandse taal dan vinden?

Bedankt edmoor, dat is de link die ik nodig had. Wel nog een vraaje: op mijn scherm staat, bij het openen van Foxit een, voor mij althans, irriterende reclame voor "Foxit Phantom PDF". Kan ik er voor zorgen dat die reclame niet meer verschijnt (of is die niet te verwijderen)? Mij lukt het tot nu niet dit te doen.

Die van mij staat standaard in het Engels, maar bij deze een afdruk van het scherm dat wordt geopend als je in het menu Bestand op Voorkeuren klikt. Daar kan je dat uit zetten bij de Algemene instellingen.

Foxit.jpg

Zet beide opties uit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan