pdf links in website met dreamweaver cs4

Status
Niet open voor verdere reacties.

vhd1962

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2013
op mijn site heb ik een aantal links naar pdf files geplaatst
tot nu werkte dat zonder problemen
maar bij de laatste link die ik plaatste liep het mis
als je de link aanklikt kom je op een pagina terecht van Hespia Web Hosting Control Panel en daar moet je dan een username en een password invullen.
ik he die echter helemaal niet en ik weet ook niet hoe het komt dat de link niet gewoon naar het pdf file leidt
iemand een idee hoe ik dit oplos ?

Hallo,

Ten eerste, welkom op Helpmij!

Dit probleem hoeft niet per sé bij je website of webserver te liggen. Kun je een link geven naar de webpagina, dan kan ik het zelf eens uitproberen.
Een van de mogelijke oorzaken is dat je ooit hebt geprobeerd een programma of plugin te installeren, en dat je dan niet goed hebt opgelet, waardoor allemaal extra dingen worden geïnstalleerd.

Jochem

voor Jochem

Dag Jochem,

Hier een link naar de site waar het pdf probleem zich voordoet:

www.demozaiekschool.be

als je op de startpagina beneden op de drie linken naar de pdf bestanden klikt zal je zien dat link 1 en 3 gewoon werken en dat link 2 je doorstuurt naar die inlogpagina.
weet je hoe dat komt en hoe ik dat kan oplossen ?

Danny

Hallo Danny,

Weet je zeker dat je gene gebruik maakt van die hostingprovider? Check nog even de link op de pagina. Waarschijnlijk link je niet naar het juiste bestand. Controleer of de bestandsnaam in je link exact hetzelfde is als de bestandsnaam zelf.

Jochem

Jochem,

De link die niet werkt is op dezelfde manier gemaakt als de twee andere linken die wel werken.
de pfd-files zitten in dezelfde map, zijn op dezelfde manier gemaakt en de linken zijn op de zelfde manier gelegd
dus daar kan het niet aan liggen
weet je waaraan misschien wel ?

danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan