PDF naar word

Status
Niet open voor verdere reacties.

basvdK

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 mei 2002
Hallo,

Ik ben naarstig op zoek naar een (gratis) conversie programma dat een PDF bestand naar een word bestand kan converteren.

Alvast bedankt,

Bas

Geplaatst door Stanley19
Selecteer tekst en plak in word!? of klik de volgende link

Google is your friend :thumb:

Ik ben bekend met Google, bedankt :rolleyes: En selecteren en plakken geld niet voor grafieken.....

@Raymond: Die had ik ook reeds gegoogled..... Daarom vraag ik dus een gratis programma; ik ben niet van plan 8 euro te gaan betalen om 1x iets te converteren. Ik doe dit verder nooit.

Iedereen kent google, maar sommige nemen niet eens de moeite om te zoeken op google of op de zoekfunctie van helpmij vandaar de link.

Deze is free to try en neemt ook images mee

gratis om te proberen, werkt perfect

*ehm met de trial alleen 5 pagina's toonbaar.

Hai, :D

Conversie van PDF naar Word-formaat gaat bijna nooit probleemloos.

De meeste converters doen dit naar een RTF-formaat welke niet alle opmaak van Word kan bevatten..

Persoonlijk ben ik nog geen converter tegengekomen welke een foutloze conversie heen en weer kan maken!

De meeste programmas zijn als trial te downen en hebben bijna alleen een pagina limiet..Tevens is het zo dat de goedkopere programmas natuurlijk een slechtere conversie afleveren als een Duur programma..(ACROBAT)

Helaas ben ik nog nooit een converter tegengekomen welke geheel functioneerde en voor niks was! :o

Succes! :thumb:

Allen bedankt voor de reacties, ik ga hiermee aan de slag! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan