PDF openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavaros

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
Hoi,

Ik gebruik Foxit reader inplaats van adobe reader om pdf bestanden te bekijken.

Ik draai met FF 1.5.01 maar kan alleen pdf's bekijken als ik ze eerst download naar mijn harde schijf. Toen ik nog met Adobe draaide kon ik ze wel direkt bekijken.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch gewoon pdf bestanden in firefox kan bekijken, zonder weer dat veel te grote Adobe reader erop te moeten zetten.

Heb hier ook Foxit Reader 1.3 met Firefox 1.5.0.1 lopen. PDF bestanden kan ik hier gelijk openen zonder deze eerst te downloaden naar de harde schijf: Zie ook Bijlage:

Laatst bewerkt:
mavaros zei:
hoi,

Ik krijg dus gewoon een lege pagina.

Zoek eens in mapopties > Tabblad Bestandstypen > naar PDF

Als het goed is zou er dit moeten staan:

De PDF-extensies
Openen met: Foxit Reader, Best Reader for Everyday Use!

Als de Foxit Reader er niet staat, maar daarvoor in de plaats b.v Adobe Reader kan je dit aanpassen door op de button Wijzigen te klikken en dan vervolgens Openen met, en zet dan vervolgens ook een vink voor: Dit type bestand altijd met dit programma openen.

Laatst bewerkt:
Heb ik gedaan, maar heeft geen effect in Firefox, krijg nog steeds een leeg scherm.

Hier word ik dus wel een beetje moedeloos van.:confused: :( :evil:

mavaros zei:
Heb ik gedaan, maar heeft geen effect in Firefox, krijg nog steeds een leeg scherm.

Hier word ik dus wel een beetje moedeloos van.:confused: :( :evil:

Moet het hierbij laten:o Misschien iemand anders nog.

Laatst bewerkt:
Klik in FF eens op Extra dan Opties, klik links op Downloads en klik vervolgens op Plugins als je dat heb gedaan staat er in het scherm wat dan tevoorschijn komt "Door het uitschakelen van plugins voor een bepaald bestandstype zullen bestanden eerst gedownload moeten worden. M.a.w. woorden is de plugin uitgeschakeld?

Hoi, gedaan, maar er staat helemaal niets, geen plugins.

Dit had ik allemaal al geprobeerd, ook heb ik die plugin al, maar het blijft weigeren.

Ik blijf die rottige blanco pagina houden, en kan dus nog altijd alleen eerst de pdf downen, daarna offline pas lezen.

Adobe reader ligt er compleet vanaf, ook alle regstry verwijzingen zijn verwijdert.

Staan daar de download opties goed?

Wil je hier eens na kijken mavaros:

Firefox > Extra > Opties > Downloads.

Fox%20Reader.JPG

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 30286

Hier een plaatje van wat ik te zien krijg.
Ik kan ook niets invoeren.

Ik merk nu ook dat ik geen extensies meer kan installeren. krijg een boodschap dat het geblokkeerd is, maar in de opties staat geen mogelijkheid deze blokkade op te heffen.

Laatst bewerkt:
Firefox er Foxit Reader opnieuw installeren.

Verwijder eerst Foxit Reader, en dan Firefox stapsgewijs zoals hieronder is beschreven:

1) Verwijder eerst alle extensies en themes die je eventueel hebt geïnstalleerd.
2) Sluit Firefox af.
3) Deïnstalleer Firefox via Configuratiescherm > Software.
4) Verwijder de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Application Data\Mozilla* ( Application Data is een verborgen map).
5) Verwijder de map C:\Program Files\Mozilla Firefox.
6) Herstart de pc
7) Download en installeer de nieuwste versie van Firefox.

* Let op: hiermee verdwijnen je favorieten ook, dus misschien is het handig daar eerst even een back-up van te maken.

Succes.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb de dingen gedaan zoals omschreven in de vorige post, en HET WERKT nu.

Hartstikke bedankt voor de hulp. :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan