PDF opent automatisch in MS Word ipv in Adobe Reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaWit

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2005
Berichten
2
Als ik een pdf document wil openen moet ik het document eerst opslaan om het te kunnen openen met Adobe Reader (laatste versie geinstalleerd). Open ik het pdf document automatisch vanuit een emailbericht dan wordt het pdf document in Word geopend, wat uiteraard niet lukt....
Waar kan ik regelen/instellingen wijzigen dat pdf's automatisch in Adobe Reader geopend worden?

Graag jullie oplossingen, alvast bedankt voor de moeite
 
Ga even naar een map. Klik daar op extra>mapopties>bestandtypen. Zoek daar bij extenties even naar pdf. Kijk daarna met welk programma dit wordt geopend. Waarschijnlijk staat er Word en zal je dit even moeten veranderen. Dit doe je via wijzigen. Dan adobe reader selecteren en (als het niet is aangevinkt) ''dit type bestand altijd met dit programma openen'' aanvinken. Daarna OK.

Succes
 
Thanks

Gelukt, dank je wel voor je moeite heb me rot gezocht waar dit te veranderen!:thumb:
 
Graag gedaan.

Klik rechtsonderin nog even op ''vraag is opgelost''
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan