pdf password recovery uninstaller

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Ik heb advanced pdf password recovery pro 2.20 (wat een naam:eek: ) Nu wil ik dat verwijderen maar ik zie dat de uninstaller niet te vinden is op mijn computer. Hij staat wel bij start/alle programma's/advanced password recovery (met het pictogrammetje dat je ziet als het is verwijderd), maar hij doet het niet. Ik heb op internet gezocht maar ik kan geen uninstaller vinden. Als ik hem probeer te verwijderen bij software krijg ik ook een fout. Ik wil dit programma van mijn computer af krijgen, maar dat lukt nu dus niet. Heeft iemand misschien een oplossing?

Ga eens naar het configuratiescherm--> Software

Als het in deze lijst staat kun je het ook verwijderen.

Het proberen waard.

Jan

Werkt niet. Dan krijg ik een melding dat die een bestand niet kan openen. Dat bestand is ook nergens te vinden op mijn computer

Moet ik natuurlijk wel uitleggen hoe.

Kijk in de root of je dit bestand kunt vinden,
verwijder die dan.
In C://WINDOWS/prefets kun je dit bestand ook vinden,
verwijder die ook.
( je mag deze map ook helemaal leeg maken )
Het grootste leed zal nu wel geleden zijn.

Maak een back-up van het register, en zoek ook daar naar
dit bestand. (zoekfunktie) en verwijder die ook daar.
Alles naar wens dan is het goed, zo niet zet dan de back-up terug...

Jan

Om onverklaarbare redenen:confused: is dit bestand nergens te vinden. Ook niet met de zoekfunctie, zelfs niet als verborgen bestand.

EDIT: Ik heb wel een ander idee. Ik ga het programma opnieuw opzoeken en dan opnieuw installeren en dan hopen dat die uninstaller het wel doet, zodat ik hem daarna goed kan verwijderen.

Laatst bewerkt:
Gooi de map Prefets eens leeg.
Misschien zal er 1 bestand zijn die niet te verwijderen is.
Het kan geen kwaat.
In deze map staan alleen bestanden die je maakt om voorkeurs instellingen te maken.
Vaak zijn bestanden en ook spam en virus-anounces
in deze map verborgen met hele andere namen.

Je zult aleen bij enkele programma's fffe opnieuw jou voorkeur in moeten stellen.

Jan

Ik heb die map opgezocht en ik zag dat daar ook mijn instellingen stonden van mijn firewall en van mijn internet. Dat zijn instellingen waar ik liever niet aan ga zitten klooien, want we zijn daar toen ook nogal lang mee bezig geweest om die instellingen goed te zetten. Ik ga gewoon eerst kijken of ik dat programma nog ergens kan vinden en daarna kan ik dit altijd nog doen. Ik zet het hier wel neer als het is gelukt en dan zet ik er ook bij hoe.

Bedankt voor je hulp.

Opgelost

Het programma is van mijn computer af:D.
Mijn idee werkte niet maar toen bedacht ik me dat er op internet unistall-programma's zijn. Ik ben gaan zoeken en nu heb ik een trail versie van 21 dagen. Daarmee was het verwijderen geen probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan