PDF to Word converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hoi

Bestaat er een Gratis (Freeware) PDF to Word converter waarmee ik een bestaande PDF zonder problemen kan omzetten naar Word document.

Het probleem is dat ik een word document naar PDF had omgezet, maar het word document zelf heb verwijderd. Deze wil ik nu weer bewerken.

Wil geen programma die het pdf document deels omzet of de tekst omzet in 'DEMO'

Grt

Stan

ik ken ze allebei maar ze zijn niet gratis.

PDF2WORD wat elders in deze sectie genoemd wordt is ook geen optie.

Is wel niet helemaal wat je zoekt, maar doet zijn werk uitstekend en is gratis:

http://www.foxitsoftware.com/pdf/pe_intro.php

PDF-editor, dus bewerken is mogelijk, maar het blijft wel een PDFje. Converteren naar .txt is wel mogelijk, maar dat is dan meestal niet om aan te zien.De gratis versie geeft wel een nogal opvallende rode "reclame" rechtsbovenin het document.

Trouwens ook de Foxit Reader is een prima vervanger van Acrobat Reader - véél sneller, slechts een paar MB en met meer mogelijkheden. Gratis.

Helpmij.nl heeft toch een lijst met software die je kan downloaden? Je typt een woordje in de zoekbalk en helpmij.nl laat de resultaten zien.

Helpmij.nl heeft toch een lijst met software die je kan downloaden? Je typt een woordje in de zoekbalk en helpmij.nl laat de resultaten zien.

En welk woordje zou hij dan in moeten tikken om de goede software te krijgen? :)

Ik kan je uit zeer betrouwbare bron melden dat die converter in de nog betrekkelijk kleine database van software niet voor gaat komen. ;)

geen probleem:) ik was benieuwd of ik iets over het hoofd had gezien:)

voor de andere, dan hebben zij het ook.

PS tijdens het installeren zie ik een iets zwarts met een checkbox (weet jij wat het is?)

Laatst bewerkt:
Ik ga het proberen met dat laatste programma
bedankt voor de code

Ik ga het proberen met dat laatste programma
bedankt voor de code

Het lukt mij niet om met de pincode het programma te openen.
Iemand anders dezelfde problemen of doe ik iets fout?
ik heb programma able2extract gedownload en voor de 2e keuzemogelijkheid "i already have...." gekozen, pincode gebruikt maar hij geeft aan dat ik geen valid paswoord heb.

Alvast bedankt voor de hulp.
Gr. Bjorn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan