PDOXUSRS.Net

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Berichten
163
Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat dit voor net bestand is, al een paar keer heb ik het geprobeerd te verwijderen maar iedere keer komt het weer terug.

groetjes Cowgirl
 
Ik weet er weinig van maar herken het bestand. Waarschijnlijk heb je een programma op de pc dat gebruik maakt van een paradoxdatabase. Dat bestand wordt automatisch aangemaakt zodra je het programma gebruikt.

Groet, Floyd
 
Heb je misschien enig idee hoe ik dat uit kan zoeken, en of het dan mogelijk is om het bestandje daar te krijgen waar het thuis hoort, nu zwerft het op C en daar wil ik het eigenlijk weg hebben.

groetjes Cowgirl
 
Je zou eerst moeten weten welk programma daar verantwoordelijk voor is. Want kennelijk is het in gebruik omdat het bestand na verwijderen weer terugkeert. Maar waarom het op de c-schijf komt weet ik niet (normaal gesproken wordt dat bestand opgeslagen in het programma zelf). Ik vrees dat ik je niet verder kan helpen, helaas.
 
Bedankt Floyd, ga in iedergeval proberen uit te zoeken waar het programma thuis hoort. Misschien dat iemand anders ook nog een suggestie heeft.

groetjes Cowgirl
 
Nee, er zijn gewoon programma's die die database daar plaatsen... je moet wel even zien uit te vissen welk programma het zou kunnen zijn. Misschien moet je even bij de eigenschappen van het bestand kijken of er daar iets staat wat de afkomst zou kunnen verklaren?

James :)
 
Denk dat het nog een probleem zal worden om het uit te zoeken, onder de eigenschappen kan ik ook niets terug vinden. Maar goed als het geen kwaad kan dan hou ik het maar zo!!!

Groetjes Cowgirl
 
Als het in je weg staat, kan je nog steeds hetvolgende doen:

Ga naar start, klik op uitvoeren...
In het vakje geef je hetvolgende in:
attrib +h "c:\PDOXUSRS.NET"
en je klikt op ok.

Zo laat je het bestand "verdwijnen" zonder het te verwijderen.

James :)
 
Het is gelukt!!! hartstikke bedankt.

groetjes Cowgirl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan