peer to peer

Status
Niet open voor verdere reacties.

saskia

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb kabelinternet, en probeer te downloaden via k-lite, maar de snelheden zijn om te huilen, al maanden, vroeger (vorig jaar) ging het nog wel eens met 30, 40 of soms zelfs 200 kb per seconden, maar tegenwoordig ben ik al blij als ie iets doet, de meeste bestanden staan dagen of weken stil. heb andere peer to peers geprobeert maar die zijn bijna nog erger, verder dc++ en usenet geprobeert ook al niks ten einde raad bittorrent, maar daar snap ik al helemaal niks van, wat doe ik fout, ik zit achter een router met firewall, gebruik kanat en heb mijn poorten geforward, maar het blijft 3 keer niks.
iemand nog een idee?

Ja dat ligt niet aan jou maar vooral aan de andere kant, kan je weinig aan doen :(

Ik gebruik edonkey. Gemiddelde download zo tussen de 30 en 40 kb/s.

persoonlijk gebruik ik bearshare gaat vet snel en gebruikt het P2P network van edonkey en kazaa

Geplaatst door Renorax
persoonlijk gebruik ik bearshare gaat vet snel en gebruikt het P2P network van edonkey en kazaa

Maar Bearshare installeert ook een gezellige verzameling spyware op je pc (tenzij je de versie neemt waarvoor je moet betalen...). Ik houd het liever bij spywarevrije programma's als Soulseek (voor muziek) en BitTorrent (voor de rest).

maar in de bearshare forums word gewoon uitgelegt hoe je het er weer af haalt en als dat niet lukt gooi je er toch adaware overheen.

Geplaatst door Renorax
maar in de bearshare forums word gewoon uitgelegt hoe je het er weer af haalt en als dat niet lukt gooi je er toch adaware overheen.

Waar dan? Geef de link eens naar het Bearshare forum waar dat precies zou worden uitgelegd?

Maar goed, als men het niet erg vindt om rommel te installeren in de hoop dat Ad-Aware of iets dergelijks het wel weer zal weten te verwijderen (hetgeen overigens lang niet altijd lukt), dan moet men dat natuurlijk helemaal zelf weten.

Persoonlijk zou ik nooit enig vertrouwen hebben in een p2p-applicatie die de gebruikers spyware in de maag splitst.

Weathercast
04-07-2004 04:15 PM
There has always been advertising in the free BearShare. Perhaps you didn't notice last time and inadvertantly cleaned it away with Ad-Aware or similar.

There is no secret over the ads in BearShare, just look on the front page.

ikm gebruik het programma alleen maar omdat ik zeker weet dat adaware het verwijdert anders zou ik het ook hebben verwijdert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan