Pentium 133 goed voor internet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.626
Is een Pentium 133 of 166 met 32 mb geheugen voldoende om te internetten ?
 
beetje traag maar met win98 goed genoeg
 
Je kunt er mee internetten hoor. Verwacht alleen geen supersnelheden ;)

Nico :)
 
als je de instellingen(resolutie e.d.) een beetje laag houd en kabel neemt is het goed te doen. maar met een 33k6 modem moet je geen wonderen verwachten.
 
Maar een del of compaq van die tijd is dat niet altijd met een 56 k modem ?
 
ik had een compaq 150mhz met 16mbram en 2,1 gb Hd en die had een 33k6 modem duzzzz.......
 
Geef dan eens het merk en type van de laptop, dan is wel te achterhalen wat er in zit.
 
Geplaatst door karine
Sorry,

Het gaat wel over een laptop.

Als je er windows 95 met internet explorer 4.0 of 5.0 op zet moet het wel redelijk gaan. Maar verwacht geen supersnelheden. ;)
 
Wanneer ik weet welk merk en type het is post ik het hier.

Heeft volgens jullie Windows 98 meer geheugen en een hogere processor nodig dan Windows 95 ?
 
Heeft volgens jullie Windows 98 meer geheugen en een hogere processor nodig dan Windows 95 ?

in principe wel, maar dat verschil is niet zo heel erg te merken,

in principe kun je prima internetten met zo een configuratie, hoor geen probleem, de modem is in dit geval de vertragende factor
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Charley


in principe wel, maar dat verschil is niet zo heel erg te merken,

in principe kun je prima internetten met zo een configuratie, hoor geen probleem, de modem is in dit geval de vertragende factor

Niet mee eens. Windows 98 heeft standaard active desktop, internet explorer 5 enz. Ik vond op mijn p133 met 16/32 mb ram win98 stukken trager dan win95.

Ik zou voor Win95 gaan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan