Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk kom je niet verder dan ±400mhz mits het door je moederbord ondersteund wordt.Geplaatst door slk300
Ik had een vraagje aan jullue
Ik heb een Pentium 2 300 Mhz, slot1
En ik wil nu een snellere processor in men pc plaatsen.
Wat is de snelste Pentium 2 Procesoor en wat kost een 2e handse?
:thumb:
slk300
Heb je ook een pc model nummer?Geplaatst door slk300
BM 6862260
Waarschijnlijk kom je niet verder dan ±400mhz mits het door je moederbord ondersteund wordt.
Je link werkt niet .
Our apologies
--------------------------------------------------------------------------------
Your request is taking longer than expected, please wait while your request is being processed.
--------------------------------------------------------------------------------
Je vergeet 2 dingen:Geplaatst door DarkZen
Met een converter kun je tot een intel celeron 1200 of zo gaan.
www.abgcomputers.nl
Je link werkt niet .
Werkt nog steeds niet hier.Geplaatst door tron
Vreemd ik heb er net nog op geklikt en bij mij werkt ie zonder problemen (duurt soms wel wat lang)
Mvg.
Bij mij doet hij het prima... probeer eens je internet cache te legen of anders Internet Explorer helemaal af te sluiten (alle vensters) en er daarna weer naartoe gaan?Geplaatst door crash
Werkt nog steeds niet hier.
Ik krijg nu dit;
Information for '6862260' was not found. You may navigate by clicking on 'Personal computing support' on the left and choosing a product.
Maar geeft niet kennelijk werkt het wel bij andere.![]()
Dat is zeker mooi! Zie hier voor een overzicht van op internet verkrijgbare nieuwe Celerons (P3 zou ik niet nemen, zijn haast onbetaalbaar): http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/293Geplaatst door slk300
Dit is mijn chipset:
Intel 82440BX/ZX
Nee, daar is die hele SlotT adapter/converter voor ik en anderen in dit topic het over hebbenGeplaatst door slk300
Ok bedankt allemaal!
Maar is die Celeron wel een slot1 processor?
100% zeker kunnen we niet zijn, omdat er geen informatie beschikbaar is van gebruikers die die operatie succesvol hebben uitgevoerd. Maar de fabrikant van de converter vermeldt jouw systeem als compatible. Desnoods kan je altijd nog vragen aan de winkel waar je de Celeron koopt of je hem kan uitproberen, of laat het de winkel doen.Geplaatst door slk300
Dus jullie weten 100 % zeker als ik die andapter koop en een Intel Celeron 1.4 Ghz dat die het dan doet?
:thumb:
slk300
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.