snipy dragon
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 apr 2005
Ik heb hier een computer van een vriend van me staan. Het is een Pentium III 450mhz, 256ram, voodoo3 gfx kaart, een 'American Megatrends, Amibios' uit 1998. Op het systeem zit windows xp.
Die versie van windows xp werkte niet zo lekkr meer, en moest opnieuw geinstalleerd worden. Ik heb in de bios als 1st boot device al de floppy en de cdrom ingesteld, maar op zowel een bootdisk van 98, een bootdisk van xp en de officieele cdrom van xp wil die maar niet reageren. Tijdens het opstarten zie je ook zoiets van: Searching for boot device: 'None'
Kheb al verschillende bios opties geprobeerd, maar niets helpt.
Die vriend van me heeft zelf al iets half geinstalleerd volgens mij, want tijdens het opstarten kan ik tussen 2 bestuuringssystemen kiezen,
1 windows xp professional
2 windows xp professional installatie...
Als je die installatie aandrukt mist hij het bestandje '3wareDrv.sys'
Ik wil dus gewoon de schijf formateren, en daarna een schone versie van windows xp erop zetten.
Die versie van windows xp werkte niet zo lekkr meer, en moest opnieuw geinstalleerd worden. Ik heb in de bios als 1st boot device al de floppy en de cdrom ingesteld, maar op zowel een bootdisk van 98, een bootdisk van xp en de officieele cdrom van xp wil die maar niet reageren. Tijdens het opstarten zie je ook zoiets van: Searching for boot device: 'None'
Kheb al verschillende bios opties geprobeerd, maar niets helpt.
Die vriend van me heeft zelf al iets half geinstalleerd volgens mij, want tijdens het opstarten kan ik tussen 2 bestuuringssystemen kiezen,
1 windows xp professional
2 windows xp professional installatie...
Als je die installatie aandrukt mist hij het bestandje '3wareDrv.sys'
Ik wil dus gewoon de schijf formateren, en daarna een schone versie van windows xp erop zetten.