Pentium 4 Overkloken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of het heel verstandig is dat jij gaat overclocken en zo te lezen heb je er ook 0,0 verstand van zaken. Het is niet afkraken hoor. Ik weet niet of die pc die je wilt overclocken je enige pc, want als jij zometeen maar wat gaat doen in de bios, kom jij met een berichtje mijn computer doet raar. Ik zou die site nog maar eens een paar keer heel goed door lezen en er goed over na gaat denken voor dat je dit doet.

het is een oude pc die ik nog had staan, hij mag kapot gaan.

ja, maar wel knopje is voor de smalling tag?
Nee die is er niet. Even handmatig doen is een kleine moeite.

Voor zover ik het kan zien kun je het wel vergeten met dit moederbord en Bios om over te klokken.

PS graag de systeem gegevens uit je handtekening halen. Dit kun je bij je profiel invullen. Het is niet de eerste keer dat we dat vragen. Bij een volgende keer kunnen er andere maatregelen genomen worden.

Laatst bewerkt:
Nee die is er niet. Even handmatig doen is een kleine moeite.

Voor zover ik het kan zien kun je het wel vergeten met dit moederbord en Bios om over te klokken.

PS graag de systeem gegevens uit je handtekening halen. Dit kun je bij je profiel invullen. Het is niet de eerste keer dat we dat vragen. Bij een volgende keer kunnen er andere maatregelen genomen worden.

ja dat dacht ik al, is een hele oude pc, maar krijg binnekort nieuw moederbord.

oke die haal ik wel ff uit mijn handtekening

Krijg je een nieuw moederbord of ga je die zelf uitzoeken? In het laatste geval goed reviews lezen ivm de mogelijkheden in het Bios.

(Bedankt voor het aanpassen.)

ja weet ik, ik heb nog een pc staan, daar is het me wel mee gelukt, maar hoe zet je de agp en de pci sloten op slot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan