pentium D

Status
Niet open voor verdere reacties.

glennDC

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2006
ik heb een intel pentium d van 3.4 Ghz draaien op een msi moederbord(P4m890m)
hij draait nu op 4.01Ghz,maar ik krijg hem niet hoger,dan begint hij te reklameren:rolleyes:
kan iemand mij hlepen? hij draait op nog geen 45°C

ik heb ook nog een pentium celeron d draaien van 2.5Ghz,deze draait nu op 3.07Ghz Kan hij nog hoger,of niet meer?

Grtz Glenn

Laatst bewerkt:
moet het stuk of zo je zit namelijk al op het maxuim van over clocken van deze cpu.
hoger kan altijd maar daarna is het wel stuk.

gek he dat ie begint te reclameren:shocked:

als jou arm omdraai reclameer je toch ook;)

wat wil je er eigenlijk mee bereiken?

Merk je nou iets van snelheidswinst op die 4.01Ghz ?

qua verwerking van opdrachten is hij veel sneller,en start ook een second of 5 a 10 sneller op,,

Het verbruik ligt intussen wel continue 50 W hoger, maar dan is de computer tenminste wel 5 seconden eerder opgestart :(

Je kan dan wel lekker naast je pc gaan zitten met dit gure weer. :D

qua verwerking van opdrachten is hij veel sneller,en start ook een second of 5 a 10 sneller op,,

Dat gaat alleen als je het geheugen en de controller ervan opkrikt, van een snellere CPU merk je niets.:rolleyes:

Van die 600mHz meer start je PC echt niet 5 a 10 seconden sneller op, broodje aap.

Ga cryo technieken gebruiken, kom je wel tot de 5 tot 6 gHz, maar of de computer sneller zal zijn.:rolleyes:

Overclocken is onzin en kleutegerleuter.

en das duidelijk!!!:thumb: :thumb: :D

Tja, krijg altijd de kriebels van topics over overclocken, 10 jaar geleden kon je nog een winst behalen van 30%, als je nu 5% haalt is het al veel.

Ook kun je het beste de multipliër van de CPU omlaag gooien om zo de hoogste FSB proberen eruit te persen, ook die van het geheugen, maar sneller, ach, het zal iets schelen en dat kan alleen bij de AMD Athlon64 procjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan