Pentium II aan/uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvonne100

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
23
Ik heb een pentium II en denk dat er een hardware probleem is. De computer start op om vervolgens zonder enige opdracht uit te gaan. Soms start hij zichzelf weer op en soms ook niet. De beide schijven zijn goed en op een andere pc gecontroleerd op virussen. Kan het de voeding zijn of iets anders. Graag hoor ik jullie mening met de uitgebreide ervaring die jullie hebben.

Veel liefs,

Yvon
 
Waarom je je vraag in deze sectie hebt geplaatst begrijp ik niet helemaal.

Wat is je besturingssysteem (windows-versie)? Krijg je nog meldingen?
 
pentium II

Ik werk met windows 98, ik dacht dat ik hem hier kon plaatsen, aangezien het een hardware fout moet zijn.
Soms gaat hij langer door en zelfs het bereik van veilige modus gehad, maar hij stopt er zo mee, waar hij ook mee bezig is.

:confused:
 
De symptomen leken een beetje op Sasser of Blaster virus. Deze komen echt bij W98 niet voor. Heb je al een schijfcontrole gedaan?

Wanneer schakelt hij uit? Als je iets doet of spontaan?Zet je eventuele schermbeveiliging eens uit. Zet bij energiebeheer (configuratiesysteem) ook Beeldscherm uitschakelen, harde schijven uitschakelen en systeem op standby eens uit
 
reaktie

Dat is het probleem namelijk. Hij schakelt gewoon uit, voordat ik maar iets kan doen..Hij start op en gaat vervolgens tijdens het opstart proces uit. Soms iets langer , soms bijna meteen. Ik hoop dat je het weet.

Yvon
 
Ik had dit probleem ook gehad.
Nadat ik adaware alle spyware heb laten verwijderen en ik ook geen mail meer verstuurde via incredimail was het probleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan